گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

زهرا صدر اعظم نوری: ارتباط نجفی و دولت می تواند برای شهر تهران فرصت باشد

به واسطه پایتخت بودن و به واسطه اینکه تهران قطب سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور است یک سری مسائل به تهران تحمیل می شود که باید از یک نگاه کلان و ملی به این مسأله پرداخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رابطه شهردار جدید تهران با اعضای هیأت دولت گفت: امید این را داریم که با همسویی مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، شهردار تهران و دولت بتوان راهکار مناسبی را برای برون رفت از چالش های شهر تهران اتخاذ کند.

زهرا صدراعظم نوری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد تأثیر حضور محمدعلی نجفی در شهرداری تهران بر حل مشکلات این شهر اظهار داشت:

به نظر من انتخاب بسیار مناسب آقای نجفی به عنوان شهردار تهران می تواند نوید این باشد که در آینده ما به مسائل و مشکلات تهران فائق بیاییم. با توجه به اینکه ایشان در پست های مختلف دولتی و در سطح کلان کشور خدمات شایسته ای را داشته اند و تعامل بسیار خوبی نیز با رئیس جمهوری و وزیران دارند، نوید بسیار خوبی است که بتوانند مشکلاتی که شهر تهران در سطح کلان و ملی دارد را حل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: من فکر می کنم ارتباط دکتر نجفی با دولت و رئیس جمهور خیلی می تواند برای امروز شهر تهران فرصت باشد که به مسائل و مشکلات به خوبی پرداخته شود و امید این را داریم که با همسویی مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، شهردار تهران و دولت بتوان راهکار مناسبی را برای برون رفت از چالش های شهر تهران اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه بخشی از مسائل تهران فراتر از شهر تهران است، تصریح کرد: به واسطه پایتخت بودن و به واسطه اینکه تهران قطب سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور است یک سری مسائل به تهران تحمیل می شود که باید از یک نگاه کلان و ملی به این مسأله پرداخته شود. یعنی مسأله تهران فقط شهر تهران نیست و کل کشور است؛ لذا باید با یک نگاه ملی به آن پرداخته شود و هرچه ارتباط بین شورای شهر و شهرداری تهران با دولت نزدیک و تنگاتنگ باشد بهتر می شود این مسائل را مورد حل و فصل قرار داد.

صدراعظم نوری در مورد حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت گفت: من فکر می کنم امکان حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت هست و تلاش خواهیم کرد که این شرایط فراهم شود. متأسفانه در دوره های گذشته به دلیل اینکه این ارتباط خوب نبوده و اخلاف هایی بین شهردار تهران و دولت بوده، طبیعی است که به خوبی به مسائل پرداخته نمی شده است. من فکر می کنم امروز فرصت خوبی پیش آمده که با این تعامل مسائل و مشکلات حل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.