نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت روان و اخلاق مداری وزیر پیشنهادی دادگستری می‌تواند بهترین فرصت برای قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و دولت باشد.

به گزارش جماران، در جریان رسیدگی به بررسی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی،  فرهاد تجری در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری با اشاره به اینکه وزیر دادگستری حلقه واسط میان دولت ،مجلس و قوه قضاییه است، گفت:به یاد داریم که در همین مجلس در زمان رسیدگی به لایحه برنامه ششم پیشنهاد ۴۰۰۰ مترمربع فضای اداری برای دادگستری حذف شد، در حالی که این ۴۰۰۰ متر برای مدیران نبود، برای شهروندان بود.

نماینده مردم قصر شیرین همچنین با اشاره به اخلاق مداری و سابقه وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: ایشان رشد پلکانی و مرحله به مرحله قضایی را از دادستانی و دادسرای انقلاب گرفته تا حضور در سایر بخش‌ها طی کرده است و دارای سوابق پرافتخاری است که نشان می‌دهد مراحل قضایی به واسطه تجربه و تخصص و نه آشنایی طی شده است.

وی ادامه داد: روحیه حریت و استقلال نظر از ویژگی‌های آوایی  یکی از ویژگی‌های وزیر دادگستری است. اکنون اخلاق مداری آوایی می‌تواند بهترین فرصت برای قوه قضاییه، مجلس و دولت باشد. ایشان مورد اعتماد و وثوق رییس جمهور و مورد تایید ریاست قوه قضاییه است و همه اینها شرایطی را برای او فراهم می‌کند که بتواند وظیفه‌اش را انجام داده و نقش سازنده و موثری داشته باشد.

وی همچنین در پایان تاکید کرد: قانون مداری و قانون مندی آوایی باعث می‌شود که بتواند موفق عمل کند. البته در حوزه تعزیرات حکومتی هم در مبارزه با قاچاق باید قاطعیت کامل وجود داشته باشد ضمن این که حقوق شهروندی نادیده گرفته نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.