نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌توانید این را حل کنید اعلام کنید. پزشکی قانونی مهم‌ترین مساله‌ی ماست. شورای شهر مردم آن مناطق نسبت به این موضوع گله دارند. اگر برای پزشک قانونی راه‌حلی ارائه کنید به شما رای می‌دهیم، اما اگر راه‌حلی نداشته باشید مخالف هستم

به گزارش جماران، در جریان رسیدگی به بررسی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی،  محسن بگلری در مخالفت با وزیر پیشنهادی دادگستری صحبت پشت تریبون قرار گرفت و گفت: در برخی شهرستان‌ها و استان‌های غربی کشور پزشکی قانونی با مشکلاتی مواجه است که نمونه آن اگر فردی فوت کند هزاران نفر تجمع می‌کنند تا مراحل قانونی برای تشییع و دفن انجام شود، اما اگر به آخر هفته بخورد باید تا شنبه صبر کنند آن هم با مشکلاتی که در مسیرها و جاده‌ها برای مناطق دوردست وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر پیشنهادی دادگستری افزود: اگر می‌توانید این را حل کنید اعلام کنید. پزشکی قانونی مهم‌ترین مساله‌ی ماست. شورای شهر مردم آن مناطق نسبت به این موضوع گله دارند. اگر برای پزشک قانونی راه‌حلی ارائه کنید به شما رای می‌دهیم، اما اگر راه‌حلی نداشته باشید مخالف هستم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.