رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:تاکنون 58 مورد عملیات پیش از اجرا، شناسایی و خنثی شده و این نشان از اقتدار و توانمندی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور دارد.

به گزارش جماران، علاالدین بروجردی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از حرم امام خمینی (س) و بررسی حوادث تروریستی روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اقدامات ارزش عملیاتی نداشته و صرفا یک ترور کور است، افزود: البته امنیت و جان حتی یک نفر از شهروندان برای مسئولان ارزش دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: دشمنان پیش از این نیز عملیات های تروریستی طراحی کرده اند که تاکنون 58 مورد عملیات پیش از اجرا، شناسایی و خنثی شده و این نشان از اقتدار و توانمندی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور دارد.

وی تأکید کرد: لطف خدا همواره شامل حال ملت ایران است و دشمنان باید بدانند که از تیررس خداوند در حفاظت از ملت ایران دور نیستند.

بروجردی گفت: عملکرد خوب و سریع نیروی انتظامی باعث شد تا تروریست ها که قصد ورود به داخل حرم امام(ره) را داشتند ناکام مانده و در نهایت به هلاکت برسند.

وی ادامه داد: دو نفر از تروریست ها دیروز به درک واصل شدند و یک زن نیز در این ارتباط دستگیر شده و اکنون در اختیار نیروهای امنیتی است.
علاالدین بروجردی رئیس و محمد جواد جمالی دبیراول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح روز پنجشنبه از حرم امام خمینی (س) بازدید میدانی کرده و توضیحاتی پیرامون نحوه عملیات ناجا از مسئولان این نهاد دریافت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.