گروهی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان چالوس با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) نسبت به آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در این مراسم دانشجویان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی از مزار شهدا نیز بازدید کردند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.
دانشجویی دلیل حضور خود در حرم مطهر امام خمینی(س) را اینگونه بیان کرد:امام خمینی آینه‌ی تمام نمای یک رهبراسلامی است چرا که ایشان نه تنها در حوزه مسائل دینی صاحب نظر بودند و شاگردان زیادی را نیز در این حوزه تربیت کردند بلکه در حوزه سیاست،فلسفه،عرفان و... نیز از اندیشمندان بزرگ عالم اسلام به شمار می آیند که توانسته اند با اندیشه های خود و ریاضت هایی که در راه اسلام کشیده اند تاثیرات شگرفی را در میان مسلمانان ایجاد کنند.لذا بر خود واجب می دانم که به این مکان معنوی بیایم تا هم ثواب این عمل را ببرم و هم نسبت به ایشان ادای احترام و تجدید میثاق کنم.
دانشجوی دیگری گفت:مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بارها و بارها نسبت به عظمت امام خمینی(س) تاکید داشتند و این نشان دهنده این است که امام خمینی چه تاثیرات بزرگی را در کشور ما و نیز تمامی جهان اسلام داشته اند.
یکی از دانشجویان که عکس حضرت امام را در دست داشت به خبرنگار ما گفت:من سعی می کنم هر چند وقت یکبار به اینجا بیایم چرا که احساس می کنم تمام ما به امام خمینی مدیون هستیم.من عاشق امام خمینی هستم و در خط و راه ایشان حرکت می کنم.تبعیت از مقام معظم رهبری نشان دهنده علاقه به حضرت امام نیز هست.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.