محمد رضا تابش گفت: تجلیل و نکوداشت یاد شهیدان و پاسداشت خانوده ارجمند آنان در زمره منش و سلوک جناب آقای خاتمی است و انشاالله در اولین سفرشان به اردکان با حضور در منزل شهید، از فداکاری این عزیز و همرزمان به خون خفته‌شان تجلیل خواهد کرد.

به گزارش جماران؛ محمد رضا تابش نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ، به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی با حضور در منزل شهید انتظاریان، مراتب تسلیت ایشان را به خانواده شهید ابلاغ داشت.

در این دیدار که والدین، همسر و فرزندان شهید حضور داشتند دکتر محمدرضا تابش با اشاره به پیشینه تدیّن این خانواده ارجمند،ابراز داشت: این شهادت اجر دینداری، نوعدوستی، سلوک و حسن خلق و پاکدستی خاندان انتظاریان بود که از خداوند گرفتند.

 

 

شهید انتظاریان 2

 

تابش گفت: تجلیل و نکوداشت یاد شهیدان و پاسداشت خانوده ارجمند آنان در زمره منش و سلوک جناب آقای خاتمی است و انشاالله در اولین سفرشان به اردکان با حضور در منزل شهید، از فداکاری این عزیز و همرزمان به خون خفته‌شان تجلیل خواهد کرد.

خانواده شهید نیز با بیان خاطراتی از مرحوم آیت الله سید روح‌الله خاتمی (ره) یاد ایشان را گرامی داشتند و از لطف آقای سید محمد خاتمی و سلوک و خدماتش قدردانی کردند.

 همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس پیکر شهید حسین انتظاریان که در حادثه تروریستی راسک به شهادت رسید، در اردکان تشییع و تدفین شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.