حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی ​معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز با دکتر زهرا مصطفوی دبیرکل اتحادیه سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش جماران؛ در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز با حضور در منزل دکتر زهرا مصطفوی صبیه حضرت امام خمینی (ره) و رئیس هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین و دبیرکل اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین با وی دیدار و پیرامون تحولات اخیر در نوار غزه و ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت وگو کرد.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در این دیدار با ارائه گزارش و چشم اندازی از تحولات اخیر نوار غزه، وضعیت مقاومت و همینطور روحیه ملت فلسطین را به رغم جنایات رژیم صهیونیستی بسیار خوب توصیف کرد و پیش بینی کرد که فارغ از هر رویدادی اعم از آتش بس که حاصل شود مقاومت ملت فلسطین پیروز این میدان است و معنای آن چیزی جز شکست رژیم صهیونیستی نخواهد بود. 

در این دیدار دکتر زهرا مصطفوی نیز ضمن ابراز همدردی با ملت فلسطین و آرزوی پیروزی مقاومت در نبرد اخیر علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: من برای سلامتی و صلابت مقام معظم رهبری در مقابله با رژیم صهیونیستی دائما دعا می کنم. ایشان در مواضع خود نسبت به امریکا و رژیم صهیونیستی مثل امام شجاع و با صلابت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.