گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

وزیر کار: تلاش دولت این است که توان مستضعفان را افزایش بدهد/ امروز معلول پشت نوبت برای تحت پوشش سازمان بهزیستی وجود ندارد

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به جماران گفت: تلاش دولت این است که عزم خود را جزم کند تا توان مستضعفانی که در تکافل اجتماعی به ترازهای ملی نرسیده‌اند را افزایش بدهد؛ و راه‌های متفاوتی مثل تحت پوشش قرار دادن برای این موضوع وجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تلاش دولت برای رسیدن درآمد مستضعفان به ترازهای ملی، گفت: امروز خوشبختانه معلول پشت نوبت برای تحت پوشش سازمان بهزیستی وجود ندارد و کمیته امداد حضرت امام هم به همین شکل است. اما مبالغی که می‌گیرند تکافل زندگی آنها را نمی‌دهد.

سید صولت مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص کمک‌های دولت به به محرومان و مستضعفان، اظهار داشت: اصلا هدف از تأسیس حکومت و دولت، رهایی مستضعفان از یوق استکبار جهانی است و این امر در مسائل دینی هم بسیار سفارش شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه کاهش فقر نیز گفت: تلاش دولت این است که عزم خود را جزم کند تا توان مستضعفانی که در تکافل اجتماعی به ترازهای ملی نرسیده‌اند را افزایش بدهد؛ و راه‌های متفاوتی مثل تحت پوشش قرار دادن برای این موضوع وجود دارد.

وی تأکید کرد: امروز خوشبختانه معلول پشت نوبت برای تحت پوشش سازمان بهزیستی وجود ندارد و کمیته امداد حضرت امام هم به همین شکل است. اما مبالغی که می‌گیرند تکافل زندگی آنها را نمی‌دهد. دولت به روش‌های مختلف در حوزه مسکن، اشتغال و کالابرگ الکترونیکی تلاش می‌کند که ان شاء الله یک تراز و توازنی را به وجود بیاورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.