محمدرضا صباغیان نماینده بافق گفت: این فرد در یکی از برنامه‌های صداوسیما گفته است که یکی از نمایندگان برای آنکه درخواست یک تحقیق و تفحص را پس بگیرد سکه دریافت کرده است. از نگاه بنده شورای نگهبان را هم با این موضوع زیرسوال برده است. نمی‌شود که هرازچند گاهی مجلس شورای اسلامی را اینگونه مورد هجمه قرار داد. باید از کلیات مجلس دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در صحن علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمدرضا صباغیان در تذکری، گفت: فردی که خود را همه‌چیزدان می‌داند و در خصوص همه‌ چیز نظر می‌دهد در صداوسیما صحبتی را علیه نمایندگان به بهانه شفافیت مطرح کرده است. بنده خودم موافق شفافیت بوده و آرای خود را به صورت شفاف اعلام می‌کنم.

نماینده بافق گفت: این فرد در یکی از برنامه‌های صداوسیما گفته است که یکی از نمایندگان برای آنکه درخواست یک تحقیق و تفحص را پس بگیرد سکه دریافت کرده است. از نگاه بنده شورای نگهبان را هم با این موضوع زیرسوال برده است.

وی تاکید کرد: نمی‌شود که هرازچند گاهی مجلس شورای اسلامی را اینگونه مورد هجمه قرار داد. باید از کلیات مجلس دفاع کرد. در برنامه زنده صداوسیما این اتهام به مجلس شورای اسلامی زده شده و جایز نیست که مجلس سکوت کند.

در ادامه محمد باقر قالیباف رییس مجلس در پاسخ به صباغیان گفت: آقای صباغیان اشاره کردند در یک برنامه زنده این حرف زده شده و نوعی مطرح شده که شورای نگهبان نیز مطلع بوده و آن را تایید کرده است. دادستان به عنوان مدعی‌العموم باید این موضوع را پیگیری کند اگر واقعا حرفی که زده شده اتفاق افتاده فردی که سکه گرفته است نه صلاحیت حضور در این مجلس را دارد و نه صلاحیت حضور در مجلس آینده، اگر این حرف صحت ندارد باید با فردی که این موضوع را مطرح کرده است برخورد شود. دادستان باید به این موضوع ورود کرده و آن را پیگیری کند تا هم مردم و هم مجلس شورای اسلامی در جریان قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.