گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

نماینده رفسنجان: هنوز اطلاعات دقیقی از منشا انفجار کرمان که آیا کمربند انتحاری، کیف انتحاری یا اینکه خودروی انتحاری بوده، نداریم/ نابودی اسرائیل را از چشم ایران می‌بینند؛ برای اینکه بتوانند جلوی نابودی خودشان را بگیرند دست به چنین حرکات مذبوحانه‌ای میزنند

حسین جلالی نماینده رفسنجان در خصوص حمله تروریستی در کرمان گفت: این عملیات نشان از این است که همچنان حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت است که این‌ها از قبر او هنوز هم وحشت دارند و امروز کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام در این مسئله عزادار بوده و این وعده تروریستی که قطعا توسط اسرائیلی‌ها بوده و این حرکت مشابه با ترور سید رضی و شهید عاروری و فرماندهان ارگان های قسام است.

حسین جلالی نماینده رفسنجان در مجلس در خصوص حمله تروریستی در کرمان به خبرنگار جماران گفت:  ما هنوز اطلاعات دقیقی از منشا انفجار که آیا کمربند انتحاری، کیف انتحاری یا اینکه خودروی انتحاری بوده است، نداریم. نقل شده است، ترکیبی از کمربند و خودرو است. تعداد شهدا در این لحظه در حال افزایش است و تعداد مصدومین زیاد است.

 وی افزود: اهداف متناسب با حرکت اسرائیلی‌ها با غزه است که زنان و کودکان را به خاک و خون کشیدند و چندین کودک و زن به شهادت رسیدند‌ و این عملیات نشان از این است که همچنان حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت است که این‌ها از قبر او هنوز هم وحشت دارند و امروز کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام در این مسئله عزادار بوده و این وعده تروریستی که قطعا توسط اسرائیلی‌ها بوده و این حرکت مشابه با ترور سید رضی و شهید عاروری و فرماندهان ارگان های قسام است.

جلالی اضافه کرد: این‌ها همه در یک راستا قرار دارند که می‌خواهند با این کارها جلوی زوال و نابودی اسرائیل را بگیرند و موفق نخواهند شد.

نماینده مردم کرمان تصریح کرد: آخرین خبری که در دست داریم ۲۴۳ نفر مجروح و مصدوم شدند و ۷۳ نفر به عنوان شهید اعلام شدند و امکان افزایش شهدا و مصدومین وجود دارد.

وی در مورد اینکه جمهوری اسلامی ایران چه جوابی می‌تواند به این ترورها داشته باشد، گفت: پاسخ‌های ایران به دشمن بسیار کوبنده و شدید است که دشمن حتی از اعتراف آن‌ها اجتناب می‌کند و آن‌ها پاسخ‌هایی را که دریافت خواهد کرد به مراتب شدیدتر است. بزرگ‌ترین مرکز جاسوسی اسرائیلی‌ها در آسیای میانه و اربیل از بین می‌رود و تعداد زیادی جاسوس در آنجا کشته می‌شوند، ولی هیچ‌گاه حاضر نیستند به این مرکز جاسوسی اعتراف کنند و بگویند توسط چه کسانی اداره می‌شود 

وی در پایان گفت: هرچه است نابودی اسرائیل را از چشم ایران می‌بینند و برای اینکه بتوانند جلوی نابودی خودشان را بگیرند دست به چنین حرکات مذبوحانه‌ای میزنند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.