الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد در نامه ای به محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه نوشت: از شما که شخصیت معتدل و پیشگام نگرش منطقی و‌اصولی در قوه قضاییه هستید، انتظار می‌رود با تدبیر و خردورزی خویش جلوی غربت پیشگامان آگاهی و‌عاملان‌ واقعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بگیرید. پیشاپیش دست شما را برای مداخله پدرانه تان می‌فشارم.

به گزارش جماران؛ الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد در نامه ای به رییس قوه قضاییه نوشت:

جناب آقای محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام و احترام

همانگونه که احتمال مستحضر شده اید، شعبه ٢٦دادگاه انقلاب نظر به فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای خانم سارا معصومی، حکم محکومیت صادر کرده است. بیش از ۲۰ سال است که بنده ایشان را می‌شناسم. وی از معدود روزنامه‌نگاران زبده و صاحب‌نظر در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی است. در کنار تخصص، عشق به وطن و تعهد به آرمان‌های سرزمین عزیزمان؛ ایران، از او شخصیت اثرگذاری ساخته است. در حالی که او مغضوب رسانه‌ها و جریان‌های وابسته به سلطه رسانه‌ای به شمار می‌آید، نباید مورد بی مهری و محرومیت از انجام وظیفه ذاتی خود باشد.

از شما که شخصیت معتدل و پیشگام نگرش منطقی و‌اصولی در قوه قضاییه هستید، انتظار می‌رود با تدبیر و خردورزی خویش جلوی غربت پیشگامان آگاهی و‌عاملان‌ واقعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بگیرید. پیشاپیش دست شما را برای مداخله پدرانه تان می‌فشارم. 

با مهر

الیاس حضرتی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.