ابراهیم نجفی نماینده مردم آستان اشرفیه گفت: درآمدهای نفتی که برای سال آینده در نظر گرفته شده نسبت به سال قبل ۳ درصد کاهش پیدا کرده است در حالی که قیمت هر بشکه نفت را ۶۵ یورو در نظر گرفته و نرخ تسعیر را ۳۱ هزار تومان در نظر گرفته است که این مابه‌التفاوت فسادهایی مانند چای دبش و واردات برنج را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ابراهیم نجفی نماینده مردم آستان اشرفیه به عنوان مخالف گفت:

درآمدهای نفتی که برای سال آینده در نظر گرفته شده نسبت به سال قبل ۳ درصد کاهش پیدا کرده است در حالی که قیمت هر بشکه نفت را ۶۵ یورو در نظر گرفته و نرخ تسعیر را ۳۱ هزار تومان در نظر گرفته است که این مابه‌التفاوت فسادهایی مانند چای دبش و واردات برنج را به دنبال خواهد داشت.

تخصیص بودجه عمرانی در این لایحه بسیار کم دیده شده است که باعث مشکلات اساسی در مناطق کم برخوردار می‌شود.

دولت به حوزه گندم توجه بسیار خوبی داشته و برای ۱۱.۵ میلیون تن خرید گندم ۱۵۰ همت در نظر گرفته است اما این توجه به حوزه برنج نشده است.

چرا دولت به حوزه برنج توجهی نمی‌کند و آقای منظور باید به این سوال پاسخ دهد که چرا تنها دولت به حوزه گندم ورود پیدا کرده اما نگاهی به حوزه برنج ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.