گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

رشیدی کوچی، نماینده مجلس: در مقابل مخالفت دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد/ کسی که باید برنامه هفتم را اجرا کند دولت است نه مجلس

رشیدی کوچی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم، گفت: در مقابل مخالفت دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد که این اتفاق بزرگ در کنار دیگر اقدامات موثر مجلس بود.

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون داخلی و امور شوراها در خصوص اجرایی شدن برنامه هفتم برخلاف برنامه ششم به خبرنگار جماران گفت: در مجلس یازدهم سعی شد تا جایی که امکان دارد برنامه هفتم توسعه عملیاتی‌تر نوشته شود. در واقع تنها روی کاغذ نوشته نشود. در این زمینه نیز قالیباف وقت بسیار گذاشت، به این خاطر وقت زیادی صرف آن شد.

وی افزود: کسی که باید برنامه را اجرا کند دولت است نه مجلس و ما سعی کردیم با هم‌فکری دولت و با درک واقعیت‌های کشور برنامه‌ای را بنویسیم تا بیشتر از ۳۰ درصد اجرایی شود.

رشیدی کوچی گفت: دولت تمام تلاش خود را می‌کند که هزینه‌هایش را کم کند ولی نگاه ما این است که سرمایه اجتماعی دولت را افزایش دهیم.

رشیدی کوچی در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم، گفت: در مقابل مخالفت دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد که این اتفاق بزرگ در کنار دیگر اقدامات موثر مجلس بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.