امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌و‌گوی تلفنی با همتای عراقی ضمن اشاره به آخرین تحرکات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و کشتار گسترده غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان و حمایت‌های تسلیحاتی گسترده امریکا از رژیم متجاوز صهیونیستی را عامل اساسی تشدید بحران جاری در منطقه دانست و گسترش دامنه جنگ را در مقابل افزایش شدت جنگ از سوی آمریکا علیه غیرنظامیان غزه امری کاملا اجتناب ناپذیر دانست.

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در یک گفت‌و‌گوی تلفنی در خصوص تحولات جاری فلسطین و نسل کشی در غزه رایزنی نمودند.

امیر عبداللهیان در این گفت‌و‌گو ضمن اشاره به آخرین تحرکات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و کشتار گسترده غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان و حمایت‌های تسلیحاتی گسترده امریکا از رژیم متجاوز صهیونیستی را عامل اساسی تشدید بحران جاری در منطقه دانست و گسترش دامنه جنگ را در مقابل افزایش شدت جنگ از سوی آمریکا علیه غیرنظامیان غزه امری کاملا اجتناب ناپذیر دانست. 

وزیر خارجه عراق نیز در این گفت‌و‌گو بر ضرورت اقدام منسجم و هماهنگ کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین ، توقف حملات و جلوگیری از گسترش جنگ تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.