پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

دیدار اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س) با آیت الله سعیدی؛

آیت‌الله سعیدی: پیروزی امروز رزمندگان فلسطینی مرهون نقش امام خمینی(س) در احیای روحیه مقاومت است

آیت‌الله سید محمد سعیدی دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س)، گفت: پیروزی امروز رزمندگان فلسطینی مرهون نقش امام خمینی(س) در احیای روحیه مقاومت، خدمات شهید سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) قم و اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س) در محل دفتر تولیت حرم حضرت معصومه (س) با آیت الله سعیدی دیداری داشتند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم، در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای همایش وکلای شرعی امام خمینی(س)، گفت: تا کنون 1200 نفر از وکلای شرعی امام خمینی(س) شناسایی شده و قریب 500 متن اجازه نامه امام گردآوری شده است. از وکلای حی و منسوبین وکلای مرحوم شده دعوت شده است تا در این همایش که اواسط آبان ماه برگزار می‌شود شرکت کنند. 

وی همچنین خواستار حمایت و مشارکت تولیت حرم حضرت معصومه(ع) برای بهتر برگزار شدن این همایش و اختصاص زیارت ویژه برای میهمانان همایش شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر رزمندگان فلسطینی، گفت: پیروزی امروز رزمندگان فلسطینی مرهون نقش امام خمینی(س) در احیای روحیه مقاومت، خدمات شهید سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه قم ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این همایش، خواستار دقت و تأمل بیشتر در متن اجازات صادره از سوی امام و استخراج نکات ریز و دقیق عبارات ایشان شد. 

وی در ادامه به ذکر خاطراتی از ملاقات و دیداری‌های خود و پدرش با حضرت امام پرداخت و در پایان اظهار امیداوری کرد که این همایش به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.