در جائیکه از یک سوی غرب با کمک جدید ۱۴ میلیارد دلار به اسرائیل او را از پیشرفته ترین سلاح های کشتارجمعی مسلح بهرمند می کند! و از سوی دیگر ملتی رنجدیده از آب و غذا و دارو محروم هستند! عده ای نشسته اند در یک فضای امن و راحت بر طبل اختلافات درون مذهبی کوبیده و میگویند فلان مسئول جهاد فلسطین به شیعه اهانت کرده! و یا سخن از نام خیابانی به نام صدام در غزه دارند! عجیب است که شرائط زمان و مکان مورد غفلت و بی توجهی است!

شگفت آور است؛ ماهیت و افکارپلید قصابان غاصب را که حمله بر انسانیت و شرف کرده اند را ندید میگیرند و لابلای اخبار را میگردند تا چیزی پیدا شود و با آن بتوانند بر مجاهدان فلسطین خُرده بگیرند!

در جائیکه از یک سوی غرب با کمک جدید ۱۴ میلیارد دلار به اسرائیل او را از پیشرفته ترین سلاح های کشتارجمعی مسلح بهرمندمیکند ! و از سوی دیگر ملتی رنجدیده از آب و غذا و دارو محروم هستند! عده ای نشسته اند در یک فضای امن و راحت بر طبل اختلافات درون مذهبی کوبیده و میگویند فلان مسئول جهاد فلسطین به شیعه اهانت کرده! و یا سخن از نام خیابانی به نام صدام در غزه دارند!

عجیب است که شرائط زمان و مکان مورد غفلت و بی توجهی است!

مگر از امام ششم ما شیعیان روایت نشده که فرمود: در موقع تقیه و ضرورت؛ "من در صف اول به جماعت آنان اقتداء خواهم کرد".

بحث شیعه و سنی در فلسطین در زمان مناسب بسیار بجاست و اجمالا عرض شود که بنیان گذار جهاد اسلامی یک شیعه است و مجاهدان فلسطین بیشترین ارتباط را با شیعیان دارند و از این رو مورد مواخذه اعراب هستند که چرا با شیعه در ارتباط هستند و در اراضی اشغالی تبلیغ شیعه میشود!

گذشته از نکته بالا؛ ما به حکم "فقه شیعه" در برابر تهاجم دشمن به سرزمین های اسلام و مسلمین -سنی باشندویاشیعه- موظف به دفاع مناسب هستیم.

جدا در این روزها از دو گروه در شگفتی هستم؛

یکی کسانیکه شیعه و سنی راه انداخته اند!

و آن دیگری که آنچنان بغض نسبت حاکمیت داخلی او را گرفته که با پخش دروغ های رسانه های غربی و صهیونیزمی نادانسته ملتزم به حمایت از اسرائیل شده!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.