وحیدی وزیر کشور گفت: بخشی از اتباع خارجی به دلیل مشکلاتی که داشتند، تحت هجوم قرار گرفتند که باعث و بانی همه اینها آمریکا است. آمریکا، افغانستان را به این روز کشاند و ظلم‌های فراوانی به مردم افغانستان تحمیل کرد و مردم این کشور چاره‌ای جز مهاجرت به کشورهای دیگر نداشتند اما اصل موضوع از طرف ما بحث ساماندهی این مهاجران است.

به گزارش جماران؛ وزیر کشور گفت: همه ظرفیت‌های کشور برای برگزاری این دوره از انتخابات و خلق بزرگترین رویداد در روزهای پایانی سالجاری بسیج شده است.

طبق اعلام روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد وحیدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر افزود: آئین نامه هایی که باید برای انتخابات تهیه و به تصویب دولت برسد انجام شده است.

وی گفت: با برنامه ریزی انجام شده انتظار می رود با حضور مردم در پای صندوق های رای، حماسه بی نظیری در کشور خلق شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ١١ اسفند امسال برگزار می‌شود.

 

احمد+وحیدی

 

آمریکا عامل اصلی موج پناه‌جویان افغان

وزیر کشور همچنین در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی اتباع خارجی در ایران اظهار داشت: این مساله در جریان است هرچند دشمن به تازگی تبلیغات غیرمتعارف و غیرمعمولی در این خصوص ایجاد کرده و تلاش می‌کنند این مساله را یک نوع نزاع و فضای تنازعی را در این حوزه نشان دهند که این کار خلافی است.

وحیدی افزود: در هر حال بخشی از اتباع خارجی به دلیل مشکلاتی که داشتند، تحت هجوم قرار گرفتند که باعث و بانی همه اینها آمریکا است.

وی یادآور شد: آمریکا، افغانستان را به این روز کشاند و ظلم‌های فراوانی به مردم افغانستان تحمیل کرد و مردم این کشور چاره‌ای جز مهاجرت به کشورهای دیگر نداشتند اما اصل موضوع از طرف ما بحث ساماندهی این مهاجران است.

وزیر کشور ادامه داد: ساماندهی اتباع خارجی به این مفهوم است که حضور این افراد باید در چارچوب و نظمی تعریف شده سامان یابد و آن‌هایی که غیر مجاز هستند به طور حتم نباید در کشور باشند و کسانی که به صورت مجاز حضور دارند نیز باید در چارچوبی که تعریف می‌شود، فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: این که دشمنان نظام تلاش می کنند یک فضای ستیزگونه را تبلیغ و ایجاد کنند مورد قبول جمهوری اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.