سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: همانطور که در زمان فعالیت در قوه قضائیه نیز همواره تاکید داشتم که نباید اجازه دهیم داد و درخواست مردم برای قضات عادی شود، هم اکنون در دولت هم به مسئولان تاکید می‌کنم که اجازه ندهید صدا و درخواست مردم برای شما عادی شود.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است.

رئیس جمهور افزود: همانطور که در زمان فعالیت در قوه قضائیه نیز همواره تاکید داشتم که نباید اجازه دهیم داد و درخواست مردم برای قضات عادی شود، هم اکنون در دولت هم به مسئولان تاکید می‌کنم که اجازه ندهید صدا و درخواست مردم برای شما عادی شود.

رئیسی همچنین با تاکید بر اینکه دولتمردان باید نسبت به هرگونه ناهنجاری اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حساس بوده و برای رسیدگی و رفع این ناهنجاری‌ها پیش‌قدم شوند، به برگزاری جلسات دوره‌ای بدون واسطه با استانداران کشور اشاره کرد و گفت: در این جلسات نظرات، درخواست‌ها و حتی گلایه‌های استانداران به‌عنوان نمایندگان اجرایی مردم استان طرح و دستورات لازم برای تامین نیازها و رفع مشکلات صادر می‌شود.

تسریع در تامین مالی طرح‌های نهضت ملی مسکن به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت و صنعت پیشران اقتصاد از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.