گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

نماینده شهرضا: نمی‌خواهند استیضاح وزیر کشور مطرح شود/ قالیباف تمایل دارد استیضاح صورت نگیرد/ ثبت شود که نمایندگان در برابر خیلی از مشکلات بی‌تفاوت عبور نکردند

نماینده شهرضا در مجلس در خصوص احتمال استیضاح وحیدی وزیر کشور به جماران گفت: فکر نمیکنم اتفاق خاصی بیفتد؛ نمی‌خواهند این استیضاح مطرح شود.

سمیه محمودی به خبرنگار جماران گفت: قرار بر این شد ۳ نفر از نمایندگان یعنی شهبازی، شجاعی، فرشادان و ۳ نفر از دولت به حل مشکل بپردازند و در صورت حل مشکل قالیباف باید استیضاح را اعلام وصول کند. فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد؛ نمی‌خواهند این استیضاح مطرح شود، نه این کارگروه می‌تواند کاری کند و نه اراده‌ای برای اعلام وصول وجود دارد.

وی افزود: قالیباف تمایل دارد استیضاح صورت نگیرد. اما به هر حال استیضاح حق نماینده است؛ صحبت‌هایی از این جمع شنیدم که موضوع به غلامرضا معاون سیاسی سابق گره زده شده، ولی ارتباطی با آن نداشته و محورها چیز دیگری بوده است. امیدوارم کارگروه در این ۲ هفته کار خود را انجام دهد، چرا که اگر نتواند طبق قولی که داده شده عمل کند، استیضاح باید اعلام وصول شود 

 

سمیه محمودی

 

محمودی گفت: قرار نیست هر اسیتضاحی که به صحن می‌آید به رفتن وزیر ختم شود؛ همین که در تاریخ بماند مهم است. یکسری مسائل و مشکلاتی وجود داشته است که نتیجه آن یا رفتن است یا ماندن؛ در این میان کسی به دنبال نتیجه نبوده که وزیر حضور دارد یا ندارد! مجلس وظیفه دارد ایرادات و مشکلات را عنوان کند و ثبت شود که نمایندگان در برابر خیلی از مشکلات بی‌تفاوت عبور نکردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.