کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تاکید بر حق مشروع ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی برای دفاع در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی افزود: حملات مستمر ارتش تروریستی صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، نمی تواند قدرت پوشالی و از دست رفته صهیونیست‌ها را در مقابل مقاومت شجاعانه جوانان فلسطینی بازیابی کند.

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، ضمن محکومیت شدید تهاجم هوایی و زمینی گسترده ارتش جنایتکار اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری، نسبت به تبعات انسانی این جنایت آشکار، به خاک و خون کشیدن ده ها فلسطینی بی گناه، تخریب منازل و کوچ اجباری آنها، شدیدا ابراز نگرانی کرده و اقدام فوری سازمان ملل متحد، شورای امنیت این سازمان و دیگر مجامع بین المللی و جامعه جهانی را برای توقف جنایات جنون آمیز صهیونیست‌ها خواستار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تاکید بر حق مشروع ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی برای دفاع در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی افزود: حملات مستمر ارتش تروریستی صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، نمی تواند قدرت پوشالی و از دست رفته صهیونیست‌ها را در مقابل مقاومت شجاعانه جوانان فلسطینی بازیابی کند. 

کنعانی افزود: هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست که دیگر نه تنها در اذهان مردم و جوانان فلسطینی، بلکه در اذهان شهروندان رژیم اشغالگر نیز در هم شکسته شده است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه این  اقدامات تروریستی را  دست و پا زدن‌های بی‌حاصلی  دانست که کمکی به توهم تثبیت قدرت رژیم آپارتاید صهیونیستی نخواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.