علی اکبر صالحی در یادداشتی به مناسبت درگذشت حسن غفوری فرد نوشت: توصیه های دلسوزانه ایشان به بنده در درک صحیح موقعیت های اجتماعی فراموش نشدنی است. یکی از ویژه گی های ممتاز ایشان در اهمیت بخشیدن به انجام فرائض دینی بطور دقیق بود. ایشان در تربیت بیت خود نیز علیرغم مشغله های فراوان موفق بود. مرحوم دکتر غفوری فرد دارای مدیریت جهادی،نظام فکری راهبردی،ایمان و خردمندی انقلابی،دور اندیشی و تدبیر ،جامع نگری،صراحت در بیان،پویایی و تحرک دائمی،تقوای عملی و به ویژه دارای دغدغه جدی در تربیت نیروی انسانی متعهد بود.

به گزارش جماران؛ علی اکبر صالحی در یادداشتی به مناسبت درگذشت حسن غفوری فرد نوشت:

إنا لله و إنا الیه راجعون

در نهایت تأسف و تألم؛ خبر درگذشت برادری عزیز،دوستی گرانقدر ،استادی فرهیخته و انسانی مؤمن و خدوم جناب آقای دکتر حسن غفوری فرد موجب نهایت اندوه و تأثر گشت.

افتخار آشنایی بنده با ایشان به اوائل انقلاب که جامعه اسلامی استادان شکل گرفت بر می گردد. از آن زمان تا به امروز همواره به اعتبار جایگاه ممتاز علمی و حس خدمتگزاری و ‌عشق خدمت به مردم که در ایشان مشهود بود موجب برانگیختن احترام دوستان و آشنایان و مردم قدر شناس بود.

توصیه های دلسوزانه ایشان به بنده در درک صحیح موقعیت های اجتماعی فراموش نشدنی است. یکی از ویژه گی های ممتاز ایشان در اهمیت بخشیدن به انجام فرائض دینی بطور دقیق بود. ایشان در تربیت بیت خود نیز علیرغم مشغله های فراوان موفق بود. مرحوم دکتر غفوری فرد دارای مدیریت جهادی،نظام فکری راهبردی،ایمان و خردمندی انقلابی،دور اندیشی و تدبیر ،جامع نگری،صراحت در بیان،پویایی و تحرک دائمی،تقوای عملی و به ویژه دارای دغدغه جدی در تربیت نیروی انسانی متعهد بود.

بنده بنوبه خود این ضایعه بزرگ را به جامعه علمی کشور و به دوستان و خانواده معزز و مکرم ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند ایشان، که برخوردار از نفس مطمئنه بود، علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی و محشور بودن با اولیائش مسئلت دارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا. اللهم اسکنه فی فسیح جناتک

روحش شاد و یادش گرامی باد

بنده قرار بود یکشنبه پیش رو در دانشگاه صنعتی امیر کبیر به مناسبت بزرگداشت  شخصیت ایشان سخنران کنم.سبحان الله. لا یعلم الغیب الا الله

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.