حسین کچوییان، استاد دانشگاه در برنامه جهان آرا شبکه افق گفت: ایران بستر مناسبی برای ایجاد جنبش‌ است، چون بستر ناآرام، مناسب این کار است و در همه انقلاب‌ها فضای ناآرام هست البته هیچ انقلابی هم به اندازه انقلاب اسلامی در حل و فصل مسائل کارآیی نداشته است.

به گزارش جماران؛ حسین کچوییان، استاد دانشگاه در برنامه جهان آرا شبکه افق گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در ایران با جامعه‌ای مواجه هستند که انقلاب در آن زنده است و هرموقع نیاز شد،میلیون‌ها نفر حاضرند برای آرمان‌های انقلاب به خیابان بیایند؛همین افراد بودند که جنگ را هم با پیروزی تمام کردند.

البته جریان روشن‌فکری سعی کرده این مردم را نادیده بگیرد و تحقیر کند ولی حقیقت این است که با یک نیروی فعال مردمی با بالاترین انگیزه مثل نیروهای ابتدای انقلاب مواجه هستیم.

روحانی گمان می‌کرد غرب او را حلوا حلوا خواهند کرد به همین دلیل در برجام،قبل از اینکه غربی‌ها کاری کنند همه امتیازات را داد اما موفق نشد؛چون آمریکا فهمیده بود که در ایران فقط یک قدرت وجود دارد و آن هم نیروی مردمی پشتیبان نظام است.

ایران بستر مناسبی برای ایجاد جنبش‌ است، چون بستر ناآرام، مناسب این کار است و در همه انقلاب‌ها فضای ناآرام هست البته هیچ انقلابی هم به اندازه انقلاب اسلامی در حل و فصل مسائل کارآیی نداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.