​حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز چهارشنبه از «خانه ای‌بی» (سازمان مردم‌نهاد حمایت از کودکان پروانه‌ای) بازدید به عمل آورد.

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز چهارشنبه از «خانه ای‌بی» (سازمان مردم‌نهاد حمایت از کودکان پروانه‌ای) بازدید به عمل آورد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن گفتگو با مسئولان این مرکز و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات این بیماران به ویژه  مصائب ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا، با شماری از این کودکان ملاقات کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در سخنان کوتاهی در جریان این جلسه، با محکوم کردن تحریم اقلام دارویی از جمله پانسمان مورد نیاز کودکان پروانه‌ای، گفت امروز تحریم‌های یکجانبه به ابزاری مدرن برای نقض حقوق بشر بدل شده است.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه برخی طرف‌های خارجی با هدف ایجاد آشوب در ایران، با ادعاهای حقوق بشری برای ملت ایران اشک تمساح می‌ریزند، از تصمیم وزارت امور خارجه به اعمال تحریم علیه شماری از طرف‌های نقش‌آفرین در اعمال تحریم علیه ملت ایران و همچنین نهادها و موسسات حامی آشوب و ناآرامی در ایران خبر داد.

وزیر امور خارجه همچنین بر اراده و عزم وزارت امور خارجه جهت کمک به تسهیل انتقال اقلام دارویی مورد نیاز کودکان پروانه‌ای به کشور، تأکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.