پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت در اهواز؛

استاندار خوزستان: پروژه‌ فاضلاب اهواز طی دو سال تمام خواهد شد

صادق خلیلیان ​استاندار خوزستان گفت: بیش از هزار پروژه در هفته دولت در استان مورد بهره‌برداری یا شروع قرار خواهند گرفت.

استاندار خوزستان گفت: بیش از هزار پروژه در هفته دولت در استان مورد بهره‌برداری یا شروع قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار جماران از اهواز، صادق خلیلیان شامگاه یکشنبه ( ۶شهریور) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهداف چندگانه‌ای در این نمایشگاه دنبال می‌شود که یکی از این اهداف نمایش دستاوردهای صنایع‌ و شرکت‌ها در بخش‌های مختلف به مردم است.

وی افزود: از یک سال گذشته انجام کارها سرعت پیدا کرده است. در تمام کشور و از جمله استان خوزستان کارهای بزرگی انجام شده است.

استاندار خوزستان با بیان این‌که اقدامات موثری توسط دولت انجام شده است، گفت:  قرار است بیش از هزار پروژه در هفته دولت مورد بهره‌برداری یا شروع قرار گیرد که اعتبارات آن بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است که رکورد بزرگی در خوزستان است.

خلیلیان تصریح کرد: از جمله این پروژ‌ه‌ها، پروژه‌بزرگ آب‌رسانی غدیر است که دو میلیون نفر در استان را تحت پوشش قرار می‌دهد. در حال حاضر بهره‌برداری آزمایشی این طرح انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص فاضلاب اهواز نیز کار بسیاری بزرگی انجام شده است. البته پروژه‌ فاضلاب اهواز طی دو سال تمام خواهد شد، اما در هشت ماه اقدامات مهمی انجام شده است، به نحوی که نقاط بحرانی فاضلاب برطرف شده‌اند و همزمان در راستای تکمیل طرح اصلی قاضلاب اهواز هم اقدام شده است.

به گزارش جماران، به مناسبت هفته دولت نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت با حضور صادق خلیلیان استاندار خوزستان، معاونین استانداری و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به‌ کار کرده است.

این نمایشگاه تا ٨ شهریورماه از ساعت ١٩ تا ٢٣ برپا خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.