مراسم وداع با پیکر سیدمحمود دعایی در حسینیه جماران با حضور سیدحسن خمینی، سید محمد خاتمی، جواد ظریف و جمعی از چهره های سیاسی برگزار شد.

به گزارش جماران؛ سید محمد خاتمی در مراسم وداع با پیکر یار امام مرحوم سید محمود دعایی در حسینیه جماران گفت: دعایی همیشه تلاش می‌کرد کدورت ها را رفع کند؛ در جهت ایجاد ارتباط، امید و اعتماد می کوشید. امیدوارم راه او پررهرو باشد.

 علی ربیعی در مراسم وداع با پیکر سید محمود دعایی گفت:  دعایی نهادی از مردمداری ومیانجی گری اجتماعی بود. روزنامه دعایی در حقیقت منبع پخش خیر و برکت و اخلاق بود و در مقابل نفرت پراکنی و حذف عمل می کرد.

 

مراسم وداع با پیکر حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی در حسینیه جماران -2

 

محمدعلی رحمانی در مراسم وداع با پیکر سید محمود دعایی گفت: دعایی در اوج اخلاص، دیانت و فداکاری بود.  به بغداد رفت و آمد می کرد، آن هم طوری که برای نماز ظهر امام در نجف حاضر باشد. خیلی وعده ها به او دادند و می گفت من فقط یک فرمانده دارم و او امام خمینی(س) است و علی رغم وعده ها و وعیدها غیر از راهی که ایشان ترسیم کرده طی نمی کنیم.

 

مراسم وداع با پیکر حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی در حسینیه جماران -2

 

محمدجواد ظریف در مراسم وداع با پیکر سید محمود دعایی گفت: مرحوم دعایی نماد انسانیت، تواضع، بزرگمنشی و بیش از همه انسان بود و همه را با انسانیت جذب کرد و به همه ما نشان داد در عین انقلابی و پیرو امام و رهبری بودن، می توان یار کنار ماندگان هم بود. غریب نواز بود.

بعد از پایان دوره وزارت در روزنامه اطلاعات دفتری به من دادند که یک روز در هفته آنجا بنشینم. زمانی که وزیر بودم چنین پیشنهادی به ندادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
35 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.