در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری به دستگاه‌های مسئول برای مقابله فوری و موثرتر با قاچاق کالاهای اساسی دستورات لازم را داد.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور دستگاه‌های اجرایی و انتظامی را موظف کرد با فوریت اقدامات لازم برای جلوگیری از خروج غیرقانونی و قاچاق کالاهای اساسی از کشور را انجام دهند.

در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد، راهکارهای جدیدی برای مبارزه موثر با قاچاق و خروج کالاهای اساسی از مرزهای کشور مطرح و تصویب شد.

در این جلسه همچنین با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی پیشنهاد شد، مجازات‌های گران‌فروشی تشدید شود و به سازمان تعزیرات حکومتی اختیارات بیشتری داده شود تا با کمک وزارت جهادکشاورزی و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده، اقدامات موثر‌تری برای مبارزه با گران فروشی و احتکار کالاها انجام دهند. همچنین مقرر شد فرآیند قانونی برای تصویب و اجرای این پیشنهاد با فوریت طی شود.

در ادامه این جلسه وزارت امور اقتصادی و دارایی گزارشی از وضعیت بازار رمز ارزها در جهان و کشورمان ارائه و پیشنهادهایی را برای ساماندهی و مدیریت بازار رمز ارزها در داخل مطرح کرد که مقرر شد ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در این زمینه بررسی‌های بیشتری انجام دهد و تصمیمات خود را به صورت راهکار اجرایی مصوب کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.