جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیامی به مناسبت درگذشت نادر طالب زاده، تاکید کرد: او عرصه هنر را برای جنگی برگزید که می دانست خطرناک تر و عمیق تر و دیرپا است. زیرا این جنگ جسم نبود که جنگ اذهان و افکار بود.

به گزارش جماران؛ جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت درگذشت نادر طالب زاده پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

“مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا“

نادر طالب زاده از نسلی است که از فرصت های مادی زندگی گذشتند تا هدفی را که به آن باور داشتند دنبال کنند. او از نسل چمران بود و شیخ الاسلام و بسیاری که می توانستند رفاه زندگی در غرب را انتخاب کنند اما آمدند تا در خدمت وطن باشند و در سخت ترین شرایط کشور در کنار مردم خود باشند.

او عرصه هنر را برای جنگی برگزید که می دانست خطرناک تر و عمیق تر و دیرپا است. زیرا این جنگ جسم نبود که جنگ اذهان و افکاربود. انصاف که در میانه خوب جنگید و ترور جسمانی اش (بیولوژیکی) توسط دشمن نشان از نگرانی دشمن و شکست طرح های عملیاتی اش در مقابل این فرمانده جبهه فرهنگی دارد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین درگذشت شهادت گونه نادر طالب زاده را که با هنرش جبهه جنگ فرهنگی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی را فرماندهی می کرد، به جامعه هنر مقاومت و همه مجاهدان مقاوم در جبهه ضد صهیونیستی و ضد استعماری تسلیت گفته و برای روح بلند و رفعت یافته اش شادمانی در جوار حق را مسئلت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.