سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری که امروز به خوزستان سفر کرده است تاکید کرد: بومی گزینی در استخدام ها باید رعایت شود.

به گزارش جماران؛ رییس جمهور گفت: در استان خوزستان نیروهای بسیار خوب و حرفه ای وجود و بومی گزینی در استخدام ها باید رعایت شود.

سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه  در جمع کارگران فولاد جهان آرا خرمشهر اظهار داشت:ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که که دولت، همه دستگاه‌ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران به عهده دارند و با تمام توان و همگرایی و همت دستگاه‌های اجرایی از پس این مسئولیت بر خواهیم آمد.

وی افزود:رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت پاک نخواهد شد و مردم خوزستان به گردن همه‌ کشور حق دارند زیرا شجاعت آنها در دنیا زبانزد است.

رییس جمهور اظهار داشت: دوران مقدس، شهدا و ایستادگی مردم در برابر دشمن هیچ گاه نبایداز یاد برود.

وی گفت: مردم در خرمشهر و هویزه ایستادگی کردند و این رشادت‌های باید در ذهن همه ماندگار شود. 

 

رئیسی در خوزستان

 

وی افزود: با بهره برداری از فاز دوم شرکت فولاد جهان آرای خرمشهر در آینده ای نزدیک ۲ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد. 

پروژه عملیاتی فاز نخست اجرای این پروژه با پیشرفت ۹۷ درصدی در حال اجراست و ظرفیت اسمی آن یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن تعریف شده است.

محصول نهایی این پروژه که عملیات آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است، اسلب با ۱۲ متر طول، عرض ۲متر و ۲۰ سانتی متر و قطر ۳۰ سانت است که در خاورمیانه نخستین خط تولیدی محصول فولادی با این ابعاد خواهد بود.

کارخانه فولاد جهان آرای خرمشهر در مساحتی معادل ۲۷۳ هکتار در حال اجراست، در فاز نخست خط تولید و سایت آب شیرین کن آن با تولید روزانه ۲۷ هزار مترمکعب بهره برداری خواهد شد.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد خوزستان شد.

رییس جمهور در این سفر در یادمان شهدای شلمچه در جمع کاروان راهیان نور حضور پیدا می کند./ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.