حجت الاسلام والمسلمین آغا سید حسن الموسوی الصفوی، رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر بمناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

حجۃ الاسلام والمسلمین آغا سید حسن الموسوی الصفوی، رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر بمناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد و حاج قاسم سلیمانی را حامی ملت‌های مظلومان جهان نامید و گفت که حاج قاسم تنها متعلق به ملت ایران نبود و یکی از مهمترین ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت از ملت‌های مظلومان در جهان بود.

وی حاج قاسم سلیمانی را یک شخصیت چند وجهی عنوان کرد و گفت که حاج قاسم یک شخصیت چند وجهی داشت و برای ادامهٔ راه ایشان نیز لازم است چنین بود؛ در همین راستا نخستین و بهترین کار این است که مانند ایشان در راستای مبارزه با استکبار، به یاری مظلومان بشتابیم.

آغا سید حسن در ادامه گفت: بی‌تردید سردار سلیمانی سرافراز، قهرمان امت اسلامی بوده و مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمام مسلمانان و مستضعفان ستمدیده جهان بوده و خواهد بود.

رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر گفت که حاج قاسم تنها به ملت ایران تعلق نداشت از این رو دست‌های منتقم امت اسلامی و مظلومان جهان انتقام این خون‌های پاک را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

آغا سید حسن در انتهای سخنان خود گفت که ما موظفیم برای ادامهٔ راه سردار سلیمانی تا می‌توانیم به مردم مظلوم خدمت‌رسانی کنیم، اکنون بزرگ‌ترین راه مبارزه با ظلم خدمت به مردم است تا از این طریق بتوانیم راه و رسم شهید را زنده نگاه داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.