سمینار بین ‌المللی «الزامات وحدت اسلامی در جهان معاصر» عصر فردا(چهارشنبه 28 مهر ماه) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برگزار می ‌شود.

سمینار بین ‌المللی «الزامات وحدت اسلامی در جهان معاصر» فردا در دو بخش وبیناری و حضوری برگزار می ‌شود.

به گزارش جماران، همزمان با فرا رسیدن میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت، سمینار بین ‌المللی گفت ‌و گوهای بین‌ مذاهب اسلامی با عنوان «الزامات وحدت اسلامی در جهان معاصر» با همکاری پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) و در دو بخش وبیناری و حضوری، روز چهارشنبه(28 مهر ماه) از ساعت 14 تا 17:30 برگزار می ‌شود.

در بخش وبیناری این برنامه، آقایان مولوی اسحاق مدنی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ احمد القطان رئیس انجمن «قولنا و العمل» لبنان، دکتر نورالدین ابو لحیه استاد دانشگاه الجزایر و دکتر عباس خامه ‌یار رایزن فرهنگی ایران در لبنان، از ساعت 14 الی 15 به ایراد سخن می ‌پردازند.

در بخش حضوری این سمینار نیز آقایان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، سید رضا صالحی امیری، محمد مهدی تسخیری و عبدالکریم بی ‌آزار شیرازی از ساعت 16 الی 17:30 سخنرانی خواهند کرد.

علاقه مندان می ‌توانند این سمینار را به صورت زنده از طریق سایت پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی به آدرس http://www.ri-khomeini.ac.ir  ببینند و یا برای حضور در سمینار به آدرس تهران، آزادراه خلیج فارس، جنب عوارضی تهران- قم، پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی مراجعه فرمایند.

وحدت اسلامی  در جهان معاصر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.