یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

سخنی با جناب آقای جلایی پور

دکتر سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)

پایگاه خبری جماران: اینجانب در سالهای طولانی حضورم در بنیاد شهید وتوفیق خدمت به خانواده های معظم شاهد، بدون اغراق باید عرض کنم بعد از جناب حاج آقای کروبی نماینده محترم حضرت امام در بنیاد شهید ، بیشترین دیدار را همراه با  خانواده های گرانقدر شاهد بطور مستمر و هفتگی با حضرت امام داشته ام، و به عمق علاقه و عشق امام به شهیدان و خانواده ها وبه ایمان و علاقه و ارادت این عزیزان به امام واقفم،  و شما که از تبار شهیدان والامقام  و سه شهید گرانقدر جلایی پور هستید، باید به این مهم بیش از ما هم واقف باشید و میزان ارادت والدین ارجمند پدر محترمتان به عنوان پدر و مادر سه شهید عزیز به حضرت امام که اینجانب بارها خدمتشان از سوی بنیاد شرفیاب شدم همچون سایر خانواده های شهیدان و ایثارگران بسی مبرهن است. در اینجا یک نمونه از میزان ارادت و عشق خانواده های محترم به امام را خدمتتان عرض میکنم:

یکی از ملاقات های خانواده های محترم اختصاص یافته بود به خانواده های عزیز تبریز، در روز ملاقات و پس از دیدار خانواده ها با امام در موقع خروج خانواده ها از حسینیه جماران از یکی از پدران شهید پرسیدم، که از دیدار با امام چه احساسی دارید، پاسخ داد اگر این پسرم به شهادت رسید، و با شهادت پسرم، همین دیدار نصیبم شده باشد بسیار راضیم و از خداوند سپاسگزارم. بی تردید رابطه خانواده ها با امام اینگونه بود و علاقه و عشق شهیدان را در وصیت نامه های آن قافله نور می توانید جستجو کنید.

الان هم اگر تحقیقی از مردم و خانواده های شاهد و ایثارگر و جانبازان عزیز در سطح کشور انجام دهید، به میزان ارادت مردم واین قشر فداکار به امام پی خواهید برد. اکنون که به علت نوع عملکرد مسئولین، نارضایتی در ابعاد مختلف و بی اعتمادی به نحو بارزی در بین مردم متجلی شده است،  چرا به بهانه کیفیت ساخت حرم و تنظیم زیارت نامه که میتوان به نحو مناسبی به بیت مکرم امام  مساله را منتقل نمود، اینگونه در فضای مجازی و در منظر عام،  همه چیز را زیر سوال میبریم، و مطمئنا نتیجه آن بی اعتمادی بیشتر مردم و جوانان به نظام و امام خواهد بود. در حالیکه شما هم به نوع زندگی امام و نگاه امام به مردم و ضرورت خدمت بی منت به آنها را کاملا واقفید. اگر انتقادی به عملکرد نظام داریم نباید به خاطر  کیفیت ساخت حرم  که در جای خودش قابل بررسی بوده و بیان تاریخچه سیر ساخت آن توسط مسولین ذیربط  باعث روشن شدن جزئیات آن خواهد شد، بیان و قلم ما باعث ایجاد فاصله بین مردم و امام گردد، که یقینا شهیدان عزیز از جمله شهیدان شما به آن راضی نیستند و ارواح مطهرشان آزرده خواهد شد.

موفق باشید

 

*دانشیار دانشگاه شاهد ومسول کمیته امور جوانان،دانشگاهیان وفرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.