در این دیدار که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء درحرم مطهرحضرت امام خمینی (س) به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی انجام شد،حاضرین درنشستی صمیمی ضمن تبریک ایام مبارک ماه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج)با یادگار امام راحل گفتگو کردند .

 

جمعی از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان عصر روز پنج شنبه با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی امام راحل دیدار کردند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ، در این دیدار که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء درحرم مطهرحضرت امام خمینی (س) به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی انجام شد،حاضرین درنشستی صمیمی ضمن تبریک ایام مبارک ماه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج)با یادگار امام راحل گفتگو کردند .
محمدحسین علی اصغری قائم مقام اتحادیه انجمنهای اسلامی استان گلستان دراین دیدار گفت:حاضران که خدمت رسیده اند از نیروهای خط امام (ره)،عاشق جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و از خانواده محترم شهداء و ایثارگر و نماینده اقشار مختلف جامعه هستند که دغدغه هایی برای آنها با توجه به شرایط حاضر پیش آمده است .
وی با بیان اینکه مردمی که گرد امام خمینی(س) جمع شدند واو را باورکردند ،بدلیل باورهاودیدگاههای ایشان بود وهم اکنون نیزاندیشه های امام روزبه روز در جامعه در حال گسترش است گفت: ما از اندیشه های امام آموخته ایم که باید در کمال آزادی وبا حفظ کرامت انسانی از ارزشهای دینی حمایت کنیم وانتقاد هم داشته باشیم ولی متأسفانه ما شاهد هستیم که سرمایه های گرانقدرامام از ارزشهای انقلاب اسلامی گرفته تا یاران امام مورد هجوم قرار گرفته و حتی به بیت امام عزیز و یاران امام نیز بی احترامی می شود و تحت فشار و تخریب قرار می گیرند .!S!
وی با اشاره به اینکه بعد از حادثه 14 خرداد خدمت آیت الله نور مفیدی امام جمعه محترم گرگان رسیدیم و از آن حادثه اعلام برائت کردیم گفت:در 14 خرداد در بیست و یکمین سالگردارتحال امام در کنار مرقد مطهر امام (س) به نوه ایشان بی حرمتی می کنند،در صورتیکه یکی از مسائلی که امام (س) به آن توجه داشت و سبب به وجود آمدن انقلاب اسلامی و پایداری جمهوری اسلامی می شود حفظ کرامت انسانی و ارزشهای دینی و احترام به دیگران بوده است وما اعلام می کنیم مردم استان گلستان تا آخر راه همراه امام وبیت امام خواهیم بود.
درادامه این دیدار اعضاء انجمنهای اسلامی انزجارخود رااز بی حرمتی به نوه امام ویاران امام اعلام کردند.
حاضرین در این نشست همچنین در خصوص ضرورت اتحاد میان ملت ، تاکید بر انسجام ملی ، رفع مشکلات مردم نکاتی را بیان کردند .
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز در این دیدار از حضوراعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان و همچنین ابراز محبت آنان به امام راحل و بیت ایشان تشکر کرد .وی در سخنان خود با اشاره به آیات و روایات مختلف همگان را به اخلاص توصیه کرد و گفت : اخلاص ، بندگی برای خدا ، دوری از کینه و بغض بسیاری ازمشکلات را حل می کند ؛ مهم این است که کار ها فقط برای خدا باشد وگرنه سختی ها می آیند و می روند .
وی افزود : اینکه خداوند این میزان لطف و کرامت کرده که امام در زمان حیات شان مورد توجه قلوب مومنین و محبت آنان قرار می گیرد ،بعد از رحلت ایشان باز در دلهای مردم محبت امام باقی می ماند و اینکه منسوبین به امام در بین مردم محبوب هستند چیزی نیست جز اینکه امام خودش و رفتار و گفتارش را با اخلاص برای خدا انجام داد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.