جهانگیری معاون اول رییس جمهور نوشت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است. شایسته نیست با ابهام‌ها و انتقاد‌ها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد.

به گزارش جماران؛ اسحاق جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به عنوان دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

معاون اول رییس جمهور در ادامه تصریح کرده است: نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام‌ها و یا حتی انتقاد‌ها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.

متن کامل پی نوشت دکتر جهانگیری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی، واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام‌ها و یا حتی انتقاد‌ها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.

 

مهاجرانی و عباس عبدی خواستار برخورد با جهانپور شدند

 

به گزارش جماران؛ عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی در پیامی توییتری نوشت: «حتی  اگر بتوان فرض کرد که تصادفات و نبودن واکسن و... ناشی از قصور و‌کوتاهی یا موانعی خارج از اراده باشد، ولی زشتی کلام مسئولین، آگاهانه و مصداقی از تقصیر آنان است.

اگر آقای روحانی دستور اخراج این مقام وزارت بهداشت و درمان را ندهد، رفتارش متوجه کلیت دولت اوست.»

عطاالله مهاجرانی هم نوشت: «دولت در برکنارى سخنگوى بى صلاحیت ناخوش آواز، نبایست یک دقیقه هم تأخیر کند. اگر در اداره امور  ناتوانید، درست سخن گفتن که هزینه اى و توانایى ویژه اى نیاز ندارد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
10 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.