آیت الله فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پیام تسلیتی به مناسبت حمله دل‌خراش و تروریستی به دبیرستان دخترانه شیعیان کابل افغانستان، گفت: این حادثه قلوب همه انسان‌ها و مومنان را جریحه‌دار و عزادار نمود.

به گزارش جماران؛ در  پیام آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی آمده است: حادثه دل‌خراش و تروریستی در حمله وحشیانه به دبیرستان دخترانه شیعیان در غرب کابل شهدای فراوان و مجروحان زیادی از خود به‌جای گذاشت.

پیام افزوده است: از جانیان که تا مرفق دست آنان در خون این مظلومان آلوده است باید پرسید به کدام گناه و به کدام دلیل و به چه اندیشه و فکری دست به چنین جنایتی زدند؟

در این پیام تصریح شده است: تردیدی نیست که آمریکا بعد از خروج فضاحت‌بار از افغانستان در این حادثه نقش دارد و علاوه بر گروه‌های داخلی جنایت‌کار ضد بشر و ضد اسلام و ضد شیعه باید ریشه این فجایع را در سازمان‌های ضد بشری آمریکا جست‌وجو نمود.

آیت‌الله فاضل لنکرانی ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک امام زمان(عج) و همه مردم و شیعیان افغانستان به خصوص خانواده‌های داغدار، ابراز امیدواری کرده است: دست انتقام الهی هرچه زودتر عاملان این حادثه را مجازات فرماید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.