آیت الله ملکوتی عضو مجلس خبرگان رهبری برخی نقل قول ها از مصاحبه ای که خبرگزاری رسا از او منتشر کرده بود را تکذیب کرد.

به گزارش جماران؛ آیت الله علی ملکوتی در گفت و گو با خبرنگار حریم امام در خصوص خبری با تیتر «فاصله گرفتن مؤسسه تنظیم و نشر از آرمان ها و سیره امام مشهود است» اظهار داشت: من چنین چیزی نگفته ام.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص متن این خبر که به نقل از او نوشته بود «مردم نسبت به اشرافی گری و تجمل گرایی مسئولان گله مندند و برخی از این اشرافی گری ها توسط کسانی صورت می گیرد که مدعی گفتمان امام هستند.»، نیز گفت: تطبیق این جملات به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام، تطبیق «ما لایرضی صاحبه» است. راجع به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام نه چیزی از من پرسیده شده و نه چنین چیزی گفته ام.

وی افزود: بطورکلی مسأله درست است. اگر کسانی بخواهند به خاطر اشرافی گری خودشان کار حضرت امام را توجیه کنند، نادرست است و شکی نیست. اما اینکه بخواهند آن را به مسئولین مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام تطبیق بدهند، ربطی به من ندارد و من قطعا چنین اعتقادی ندارم.

آیت الله ملکوتی تأکید کرد: من به امام و بیت امام ارادت دارم و این حرف ها دروغ است. من نباید با اینها مصاحبه کنم. پیش از شما راجع به نهادهای فرهنگی با من مصاحبه کردند و گفتم هیچ کدام از آنها آن طوری که باید فعال نیستند و حتی تلویزیون همین طور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.