یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

دو کلمه هم از زبان خبرگزاری رسا

مگر این خبرگزاری نباید مطابق با فرامین فرمانده کل قوا مشی کند؟ پس چرا نه تنها فریادگر مظلومیت امام خمینی نشده، که نسبت به کسانی که در این موضوع حساسیت دارند بر سر جفا و مقابله است.

پایگاه خبری جماران: خبرگزاری رسا که مطابق برخی شنیده های موثق وابسته به یک نهاد نظامی است و در حوزه سیاست دخالت می کند و عمده فعالیت خود را به اخبار سیاسی حوزه های علمیه اختصاص داده، امروز به سایت جماران حمله کرده که چرا نسبت به «ذکر نشدن نام امام خمینی در بیانیه بیست و دو بهمن امسال»اعتراض کرده است. 

در این باره نکاتی گفتنی است. 

اول آنکه این سایت لازم است به صراحت معلوم کند که آیا متعلق به نهادهای نظامی است یا نه. و اگر چنین است چرا بر خلاف وصیت صریح امام در سیاست دخالت می کند و بدتر آنکه چرا نظامیان خود را در امور حوزه های علمیه دخالت می دهند؟ مگر حوزه های علمیه متولی فرهنگ کشور نیستند؟ پس چرا باید کسانی دیگر برای آنها فرهنگ سازی کنند. 

دوم آنکه چرا یک خبرگزاری که با پول مردم و بیت المال مسلمین اداره می شود، نسبت به امام خمینی بر سر مهر نیست؟ اگر نام مقتدای همیشگی مردم ایران و مستضعفان جهان کم رنگ شود چه عایدی برای گردانندگان این خبرگزاری دارد؟

سوم آنکه مگر این خبرگزاری نباید مطابق با فرامین فرمانده کل قوا مشی کند؟ پس چرا نه تنها فریادگر مظلومیت امام خمینی نشده، که نسبت به کسانی که در این موضوع حساسیت دارند بر سر جفا و مقابله است. 

و چهارم آنکه چرا اخلاق بزرگان حوزه که از انتقاد های صحیح استقبال می کردند و از هر نوع «قبیله گرایی » بر حذر بودند، در این خبرگزاری چراغ راه نشده است؟

سخن بسیار است. اما دوستان فراموش نکنند که بنا به فرموده رهبر انقلاب هر گاه ما نسبت به امام کم بگذاریم سیلی خواهیم خورد. 

و پنجم آنکه دوستان لازم است از سکوت ما در موسسه به تحلیل های اشتباه نرسند. 

و آخر سخن آنکه:«وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ».[بترسید از فتنه ای که چون آید، تنها مخصوص ستمکاران شما نباشد [بلکه همه را فرا خواهد گرفت]».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.