جمعیت دفاع فلسطین از ملت فلسطین در بیانیه ای به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) اهانت به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشأن اسلام را محکوم کرد.

به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) جمعیت دفاع از ملت فلسطین بیانیه ای صادر و توهین به پیامبر مهربانی را محکوم کرد و توهین به این ساحت قدسی را یک حرکت جریانی دانست که از آبشخور صهیونیسم دستور می گیرد.

به گزارش جماران، متن این بیانیه به این شرح است:

امروز میلاد فردی است که حقیقتا هدیه خداوندی برای بشریت است. کسی که خدا او را رحمتی برای دنیا و عقبی دانسته است «وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ». البته چه خوش هدیه ای است پیامبر مهربانی ها که تمام عمر دغدغه هدایت بشر به نیک فرجامی داشت. چنان که امیرالمؤمنین علی علیه السلام، برادر و داماد و وصی و خلیفه اش در وصف ایشان می فرماید پیامبر چونان طبیبی دوار برای یافتن بیماران و درمان آنها بود «وَ مِنْهَا طَبِیبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ قَدْ أَحْکَمَ مَرَاهِمَهُ وَ أَحْمَى مَوَاسِمَهُ یَضَعُ ذَلِکَ حَیْثُ الْحَاجَةُ إِلَیْهِ مِنْ قُلُوبٍ عُمْیٍ وَ آذَانٍ صُمٍّ وَ أَلْسِنَةٍ بُکْمٍ مُتَتَبِّعٌ بِدَوَائِهِ مَوَاضِعَ الْغَفْلَةِ وَ مَوَاطِنَ الْحَیْرَةِ».

محمد صل الله علیه و آله، دردانه آفرینش بود و انتخاب شد تا اخلاق را در جامعه به کمال برساند. کسی که بدی می دید و خوبی می کرد و البته از کسی که هدف از رسالتش کمال بخشی به مکارم اخلاق است چیزی به غیر از این انتظار نیست که فرمود «إنَّی بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ». اما چه ستمکارند کسانی که این هدیه خداوندی را استقبال نکرده و به ساحت مهربانش اهانت روا می دارند. بی تردید اینان جز اینکه آبروی خویش به ثمن بخس به تاراج بگذارند، هیچ سودی نخواهند برد و باید عقوبتی سخت از سوی خدا را منتظر باشند.

بی تردید اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبر عظیم الشأن اسلام و نیز اهانت رئیس جمهور فرانسه(کسی که در گذشته کوتاهش، پلیدی رفتار برجسته است) به این ساحت قدسی یک حرکت جریانی است که از آبشخور صهیونیسم دستور می گیرد. همانانی که خدایش دشمن ترین انسان ها نسبت به مؤمنین معرفی کرده است «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا». همانانی که از آغاز تولد رسول الله(ص) در پی کشتنش بودند.

اما اراده خدا آن بود که دین اسلام نشر یابد و قوام گیرد و جهانی شود و خواهد شد که فرمود:«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» و این وعده ای است که در تحقق آن هیچ شکی نیست.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین میلاد حضرت محمد(ص) و فرزند بزرگوارش حضرت امام صادق(ع) که سرچشمه دانایی بود و جهان اسلام تا همیشه مرهون ایشان است را به همه انسان ها و امت اسلام تبریک گفته و ضمن آرزوی اینکه همه از سفره پربرکت این هدایای آسمانی توشه علم و اخلاق برگیریم، اهانت ها به این ساحت قدسی را شدیدا محکوم کرده و از همه انسان های آزاده و خصوصا مسلمانان این انتظار است تا ضمن دفاع از شرافت دینی خود، با آراستن خویش به اخلاق محمدی(ص)، آوای خوش محمدی(ص) که همانا مهربانی نسبت به همنوع است را جهانی کنند که فرمود:«لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَة».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.