مجمع روحانیون مبارز بر حراست از اصل اساسی انتخابات و نقش مردم به عنوان نماد جمهوریت نظام و از بین بردن موانع انتخابات واقعی و آزاد تاکید کرد.

به گزارش جماران، مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات نوبه ای خود دیروز جلسه مجازی اسکایپی  به ریاست حجت الاسلام والمسلمین آقای خاتمی برگزار کرد.

در این جلسه پس از ارائه اخبار سیاسی و فرهنگی ، مشکلات حاد اقتصادی و معیشتی مردم و عوامل دور و نزدیک آن مورد بحث و گفتگو قرار گرفت سپس گزارشی از آخرین  نظر سنجی از میزان تاب آوری اجتماعی که گزارش مهمی بود به جلسه ارایه شد. دستور اصلی جلسه موضوع انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بود و اولین نکته مهمی که مورد توجه قرار گرفت. 

حراست از اصل اساسی انتخابات و نقش مردم به عنوان نماد جمهوریت نظام و از بین بردن موانع انتخابات واقعی و آزاد بود .

در این جلسه با یاد آوری و توجه ویژه به این نکته که بحران کرونا در جهان بویژه در ایران و مشکلات طاقت فرسای اقتصادی و معیشتی جامعه بویژه اقشار گسترده آسیب پذیر مجال پرداختن به هر موضوعی را تنگ کرده است ولی یاد آوری شد که انتخابات موضوعی است که اگر رها شود سر رشته امور را از دست همه خارج خواهد ساخت.

براین  اساس  مجمع کمیته ای از اعضای خود را مامور کرد که شرایط انتخاباتی مردمی و آزاد را بررسی کنند و برنامه ای برای ورود مؤثر مجمع در بحث انتخابات و شرائط لازم برای مشارکت فعال تهیه و در جلسه آتی مجمع ارائه نمایند .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.