در پی موافقت مقام معظم رهبری با استجازه ریاست جمهوری برای بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذارانی که درآمد ارزی ندارند به صورت ریالی و به نرخ روز تا پایان سال 1399 ، بحت و بررسی صورت گرفت و این شیوه‌نامه به تصویب رسید.

به گزارش جماران؛ جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی روز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار و در این جلسه درخصوص شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی به صورت ریالی، در پی موافقت مقام معظم رهبری با استجازه ریاست جمهوری برای بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذارانی که درآمد ارزی ندارند به صورت ریالی و به نرخ روز تا پایان سال 1399 ، بحت و بررسی صورت گرفت و این شیوه‌نامه به تصویب رسید.

تامین قسمتی از منابع مالی مورد نیاز پروژه راه‌آهن بیرجند، اصلاح بند «ب» بخش هشتم نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و تمدید مهلت صدور اولین سند پوشش ارزی برای فاز 2 طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه از جمله مصوبات این جلسه بود.

بخشودگی وجه التزام تاخیر بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه در بخش کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و پس از بحث و بررسی به  تصویب رسید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.