جمعی از مسئولین در پیام هایی جداگانه خطاب به محمدباقر قالیباف، انتخاب وی به ریاست مجلس را تبریک گفتند.

به گزارش جماران، متن پیام تبریک علی لاریجانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

با سلام و تحیت

انتخاب جنابعالی را که از فرماندهان دفاع مقدس و از مدیران زحمتکش در عرصه‌های مختلف نظام بوده اید، به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می کنم. برای شما و سایر نمایندگان مجلس آرزوی موفقیت دارم.

علی لاریجانی»

***

پیام تبریک ظریف به قالیباف

وزیر امور خارجه در پیامی انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یازدهم را تبریک گفت. متن پیام ظریف بدین شرح است:

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

اینک که جنابعالی با رأی اعتماد قاطع نمایندگان معزز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست مجلس شورای اسلامی انتخاب شده اید، مایلم با تبریک صمیمانه این انتخاب، توفیقات روزافزون آن برادر عزیز را در خدمت به جمهوری اسلامی ایران از خداوند قادر متعال طلب کنم. اطمینان دارم وزارت امور خارجه در مسیر خدمت به مردم بزرگوار این مرز و بوم، پاسداری از تمامیت ارضی و امنیت ملی، اعتلای منافع کشور و پیشبرد دیگر اهداف بلند انقلاب اسلامی در حوزه سیاست خارجی، همچون همیشه از همراهی، همفکری و نظارت و نقد مشفقانه مجلس شورای اسلامی بهره مند خواهد بود.

محمد جواد ظریف

وزیر امور خارجه

***

پیام تبریک دبیرشورای عالی امنیت ملی به قالیباف

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جناب عالی و انتخاب شما به ریاست مجلس را صمیمانه تبریک می گویم.

از خداوند سبحان دوام توفیقات شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می کنم و آرزومند موفقیت جنابعالی در پیگیری و تحقق مطالبات جمهور و منویات مقام معظم رهبری هستم.

 علی شمخانی

***

تبریک رییس قوه قضاییه به قالیباف

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین رییسی بدین شرح است:

جناب آقای محمد باقر قالیباف دامت تایداته

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

انتخاب جنابعالی بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان مجلس که نشانه وحدت و همدلی منتخبین ملت می باشد را تبریک عرض می نمایم. قوه قضائیه در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و اجرای رهنمودها و تدابیر حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خویش را در جهت تعامل بردرانه با مجلس برخاسته از آراء مردم اعلام و امیدوار است در پرتو این تعامل و همکاری و با شناخت درست شرایط و اولویت های کشور مجلس یازدهم بتواند با قانونگذاری صحیح و اعمال نظارت های قانونی و موثر و کارآمد نسبت به مرتفع نمودن مشکلات جامعه و مردم به وِیژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ و از بین بردن زمینه های فساد نقش موثر تری ایفا نماید.

دوام توفیقات جنابعالی و اعضا محترم هیات رئیسه و عموم نمایندگان را در سایه هدایت و توفیق الهی از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

***

تبریک روحانی به قالیباف در پی انتخاب وی به ریاست مجلس

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر قالیباف

انتخاب جنابعالی از سوی نمایندگان محترم ملت به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم در فصل نوین مجلس شورای اسلامی، با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور بخصوص در شرایط  سخت تحریم بی سابقه و شیوع ویروس کرونا، برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

توفیق روزافزونتان را در انجام ماموریت محوله و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

     حسن روحانی           

رئیس جمهوری اسلامی ایران

***

تبریک فرمانده کل سپاه به قالیباف

پیام سردار سلامی بدین شرح است:

انتخاب جنابعالی توسط نمایندگان منتخب ملت به " ریاست مجلس شورای اسلامی " که حاصل تجربیات ارزشمند دوران درخشان دفاع مقدس و عرصه‌های ارزنده پس از آن است را تبریک عرض می نمایم.

"سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" آمادگی همه جانبه خود برای هرگونه حمایت و همکاری به ویژه در عرصه حل مشکلات جامعه و حفظ مصالح و منافع ملت شریف ایران را اعلام می‌کند.

***

فرمانده کل ارتش برای رییس قوه مقننه آرزوی موفقیت کرد

متن پیام امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در این مسئولیت خطیر با روحیه جهادی و شجاعانه که برگرفته از فرهنگ ایثار و مقاومت اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است؛ در مسیر تحقق تدابیر و رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) ظل توجهات خاصه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) در تشکیل و اداره مجلس انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشید. ان‌شاءالله.

***

پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به قالیباف

در پی انتصاب دکتر محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف

با سلام و تحیات الهی

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی که دلالت بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن برادر عزیز برای نقش آفرینی‌های موفق در این سنگر خطیر و راهبردی دارد، را تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تجارب ارزنده و متمادی آن برادر گرانقدر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حوزه فرماندهی و مدیریت نیروهای مسلح و عرصه‌های اجتماعی و شهری به مدد ایمان، تقوا و رویکرد جهادی و انقلابی، پشتوانه مطمئن و راهگشایی است که می‌تواند موجب حرکت پرشتاب مجلس شورای اسلامی در مسیر اجرای انتظارات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به ویژه در انجام وظیفه قانونگذاری با شناخت درست از شرایط و اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور و انجام مناسب وظیفه نظارتی مجلس با رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حب و بغض‌های شخصی و جناحی را رقم زند.

انتظار می‌رود با مدیریت حضرتعالی و همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس یازدهم روند تقویت بنیه دفاعی و تصویب و اصلاح قوانین مرتبط مأموریت خطیر نیروهای مسلح با اولویت و سرعت بالاتر از قبل مورد عنایت قرار گیرد.

دوام توفیق جنابعالی و یکایک نمایندگان محترم مجلس یازدهم تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را از ذات اقدس کبریایی مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

***

وزیر دفاع به رییس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت

وزیر دفاع در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

انتصاب جناب عالی را به عنوان ریاست قوه مقننه از سوی خود و خانواده بزرگ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مواجهه با چالش‌ها و تلاش مشترک برای حل مشکلات در شرایط مواجهه با دشمنان نظام اسلامی، فصل نوینی از فعالیت ها، افزایش همکاری‌ها، هم افزایی و توسعه روابط میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح و مجلس شورای اسلامی ایران را می طلبد که باید بر آن تاکید و با درایت جناب عالی و نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی همچون گذشته آن را استمرار بخشیم.

توفیق روز افزون جنابعالی و همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

***

 

پیام تبریک رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس مجلس

آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدباقرقالیباف دام عزه

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

بعدالتحیه والسلام

حسن انتخاب جنابعالی توسط نمایندگان ملت به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم مجلس شورای اسلامی در دوره جدید باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی، بیش از پیش به اقتصاد و فرهنگ به عنوان اولویت های اصلی کشورتوجه داشته و با قانونگذاری مناسب ونظارت شایسته درجهت تامین معیشت وبهبود وضعیت اقتصادی طبقات ضعیف جامعه همه توان خویش را بکار گیرد.

مسلماً نقش جنابعالی باعنایت به سوابق ارزنده و خدمات گذشته بویژه عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان شخصیت حقیقی وحقوقی در برآورده شدن اهداف فوق بسیار اثرگذار وامیدوارکننده خواهدبود."ان شاءالله"سلامتی و توفیقات روز افزونتان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

***

پیام تبریک ولایتی برای قالیباف

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، انتخاب دکتر قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک و از زحمات و تلاش‌های دکتر لاریجانی تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف 

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

مجلس یازدهم شورای اسلامی در حالی دوره جدید قانونگذاری را آغاز نمود که با رای اکثریت و در پیام همدلی و همراهی منتخبان مردم شریف ایران، رئیس و اعضای محترم هیئت رئیسه با رای قاطع نمایندگان ملت انتخاب گردیدند.

لازم می‌دانم بدینوسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و اظهار امیدواری نمایم که در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته، با عزم جزم نمایندگان محترم در جهت رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم به عنوان مهمترین ضرورت کشور گام‌های جدی به ویژه در حوزه قانونگذاری برداشته شود.

همچنین لازم می‌دانم از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که در مسئولیت سه دوره قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق اهداف نظام تلاش‌های فراوانی را داشته اند نیز تقدیر وتشکر نمایم.

توفیقات جنابعالی، هیئت محترم رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

علی اکبر ولایتی

***

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به رییس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در این فصل نوین همکاری مشترک دولت و مجلس، بیش از پیش شاهد همکاری و پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

***

پیام تبریک معاون پارلمانی رئیس جمهور به دکتر قالیباف

متن پیام امیری به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان محترم مردم، صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیقات شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند جل و اعلا مسالت دارم.

امیدوارم با همکاری و تعامل حداکثری دولت و مجلس اتفاقات مبارکی برای کشور رقم بخورد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، انشاالله مجلس نقطه امید مردم و نقطه اتکا مجریان خواهد گردید.

همانگونه که ریاست محترم جمهور اعلام کردند دولت از مجلس طلب همکاری نموده این   معاونت آمادگی خود را در جهت تعامل برادرانه با جنابعالی و نواب محترم هیات رئیسه گرامی و نمایندگان شریف اعلام می دارد.

حسینعلی امیری 

معاون امور مجلس رئیس جمهور

***

رییس شورای عالی استانها به رییس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت

متن پیام تبریک علیرضا احمدی به رییس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

"باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

رأی اکثریت نمایندگان به جنابعالی نشان از وحدت و همدلی نمایندگان مجلس است و امید است باتوجه به تجربه ارزشمندی که در طی سال‌های گذشته کسب کرده اید با شناخت اولویت های کشور نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام بردارید.

شورای عالی استان ها هم اعلام آمادگی می کند در کنار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با وحدتی بیش از گذشته در راستای حل مشکلات مردم اقدام خواهد کرد.

ومن الله توفیق"/

***

تبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دکتر قالیباف

محمد مخبر با ارسال پیامی، انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف توسط نمایندگان ملت به عنوان رئیس جدید مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

کسب رأی نمایندگان محترم ملت شریف ایران و انتخاب جنابعالی که از فرماندهان سالهای پرافتخار دفاع مقدس و از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی، نشان از شایستگی، توان بالای علمی و مدیریتی و تعهد شما دارد .

بی تردید اعتماد ارزشمند نمایندگان محترم و تجارب ارزنده جنابعالی در سالهای پیشین خدمت، سرمایه‌ای بزرگ و مبارک است که ان‌شاالله یاری‌گر جنابعالی در انجام موفق مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته‌اید خواهد بود .

اینجانب ضمن عرض تبریک مزید توفیقات جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم .

محمد مخبر

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

***

تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به رییس مجلس شورای اسلامی

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی انتخاب  دکتر قالیباف با اکثریت آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس قوه مقننه را به وی تبریک گفت.

مشروح کامل این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 سلام علیکم

انتخاب جنابعالی با اکثریت آراء به عنوان رئیس قوه مقننه را به شما برادر ارجمند که وارث تجربه های بزرگ و ارزشمند گام اول انقلاب هستید تبریک عرض می کنم.

مجلس شورای اسلامی تجلی اراده مردم در نظام مردم سالاری دینی است که به تعبیر امام خمینی(ره) در راس همه امور کشور قرار دارد و قطعا مجلس یازدهم که منبعث از اراده ملی و آراء مردم کشور است با مدیریت شما

همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی در پیام ارزشمند خود تاکید داشته اند اقتصاد و فرهنگ اولویت های مجلس یازدهم هستند و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه اصلی فرهنگی کشور -به فرموده معظم له- آمادگی خود را برای افزایش تعاملات و برنامه ریزی های مشترک به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی و اجرای اسناد مهم فرهنگی از جمله سند راهبردی مهندسی فرهنگی و سیاست های جمعیتی کشور به عنوان مطالبه اصلی مقام معظم رهبری با مجلس شورای اسلامی اعلام می کند.

در بخش های آموزش و پرورش، آموزش عالی و علم و فناوری نیز موضوعات مهمی مانند نقشه جامع علمی کشور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد مهم دیگر که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده اند و تبدیل شدن این اسناد به قانون و پیگیری اجرایی شدن آنها که مطالبه رهبر حکیم انقلاب است به وسیله ابزارهای نظارتی مجلس راهگشا و موثر خواهد بود و به یاری خداوند متعال و مدیریت مدبرانه و اندیشمندانه جنابعالی امیدوارم شاهد افزایش تعاملات کمیسیون های مرتبط در حوزه علم و فرهنگ با شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم افزایی بیش از پیش باشیم.

قطعا افزایش تعامل مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی که جنابعالی نایب رئیس این شورا نیز هستید در پیشرفت و اعتلای بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون شهیدان گرانقدر و هدایت های رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی به این نقطه از موفقیت ها رسیده است موثر و راهگشا خواهد بود و ان شاءالله به فضل الهی و تدابیر شما برادر جهادی و استاد فرهیخته دانشگاه تهران شاهد گسترش این تعاملات در راستای رشد و پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب خواهیم بود.

از خداوند متعال برای جنابعالی و تمام نمایندگان محترم مردم در مجلس یازدهم آرزوی موفقیت داشته و توفیق روزافزون شما در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

***

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب دکتر قالیباف به ریاست قوه مقننه را تبریک گفت

متن پیام تبریک محسن رضایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان محترم را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم همانگونه که در سنگرهای گوناگون خدمت، توفیقات فراوانی داشته‌اید، در این مسئولیت خطیر نیز، با عنایات الهی، جامعه و نظام اسلامی ما از برکات تلاش‌های جنابعالی بهره‌مند گردد.

از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی و عموم نمایندگان محترم را مسئلت می‌نمایم.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

****

پیام تبریک جهانگیری به قالیباف

معاون اول رییس جمهور در پیامی به محمدباقر قالیباف ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت آماده همکاری و تعامل موثر با مجلس شورای اسلامی در راستای حفظ و تقویت اتحاد و انسجام ملی برای غلبه بر مشکلات و حل مسائل کشور است.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمد باقر قالیباف

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

انتخاب جنابعالی بعنوان رییس مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان محترم را تبریک می گویم. بی‌تردید در مقطع حساس کنونی که دشمنان این ملک و ملت با اعمال سخت ترین تحریم های ظالمانه و فشارهای سیاسی و اقتصادی حتی در شرایط کرونایی نیز از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کیان انقلاب و نظام و کشور فروگذاری نمی کنند، حفظ و تقویت اتحاد و انسجام ملی برای غلبه بر مشکلات و حل مسائل کشور که مورد انتظار ملت بزرگ و شریف ایران نیز می باشد، بیش از پیش ضرورت دارد. در این راستا ضمن اعلام آمادگی دولت برای همکاری و تعامل موثر با مجلس شورای اسلامی، توفیق جنابعالی، هیات رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را در انجام وظایف نمایندگی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.