دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در آخرین جلسه این ستاد اعلام کرد: مراسم بزرگداشت امام خمینی روز 14 خرداد در حرم مطهر ایشان برگزار نمی شود.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی با بیان اینکه روز 14 خرداد در حرم مطهر امام مراسم نداریم، گفت: در مناطق سفید کشور با هماهنگی دستگاه های ذیربط می توانند مردم را به مساجد دعوت کنند و حداقل مراسمی را در حسینیه ها و مساجد داشته باشند و مردم سخنان رهبری را استماع کنند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری در آخرین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: همان گونه که در جلسه قبل هم اعلام شد، برای احترام به سلامت مردم  روز 14 خرداد در حرم مطهر امام مراسم نداریم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی افزود: تولیدات فرهنگی ما برای فضای مجازی به نقطه پایانی رسیده و از روز شنبه همه تولیدات فرهنگی را در اختیار مردم قرار می دهیم و امیدواریم بتوانیم خلائی که به وجود آمده را از طریق دیگری جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری روز 14 خرداد ماه از طریق رسانه ها به صورت زنده سخنرانی خواهند داشت، افزود: در مناطق سفید کشور با هماهنگی دستگاه های ذیربط می توانند مردم را به مساجد دعوت کنند و حداقل مراسمی را در حسینیه ها و مساجد داشته باشند و مردم سخنان رهبری را استماع کنند.

 

تصاویر >>> آخرین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.