رئیس جمهور با تقدیر از تلاش‌های همه کارکنان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آماده سازی زیرساخت ها برای توسعه و کارآمدی دولت الکترونیک در کشور، بر ضرورت بیش از پیش همکاری همه دستگاه ها در گسترش این امکان تاکید کرد.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه در گفتگو با مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها موظف به همکاری بیش از پیش در زمینه توسعه دولت الکترونیک در کشور هستند، گفت: توسعه دولت الکترونیک نیازی حیاتی برای کشور بوده و هر روز ضرورت نیاز به آن درفعالیت دستگاه های گوناگون قابل مشاهده است. 

رئیس جمهور با اشاره به لزوم تلاش برای توسعه همه جانبه دولت الکترونیک در سراسر کشور، پرداخت 17 میلیون فقره وام بدون حتی یک مراجعه حضوری به بانک ها را آزمون بزرگ کارآمدی دولت الکترونیک و آماده بودن زیرسخت ها عنوان کرد.

دکتر روحانی همچنین افزایش سرعت اینترنت را موضوعی حائز اهمیت برشمرد و گفت: ‌امروز زندگی مردم با فضای مجازی در هم تنیده است و باید در این راستا اهتمام لازم را داشته باشیم.

وزیر ارتباطات نیز در این گفت و گو گزارشی از برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های انجام شده و در حال پیگیری در راستای توسعه زیرساخت ها برای کارآمد تر شدن دولت الکترونیک، افزایش سرعت اینترنت و افزایش ارائه خدمات به مردم در این حوزه ارائه کرد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.