در بخشی از بیانیه مجمع روحانیون مبارزه آمده است: آری از دشمنی چون آمریکا چیزی جز جنایت وغارت انتظار نیست ، ولی انتظار آن است که مدیران ومسؤلان کشور با اتخاذ سیاست ها و رفتارهای همگرایانه به تقویت اتحاد وهمبستگی هر چه بیشتر ملت بزرگ و رشید ایران کمک کنند و از یک جانبه گرائی که بذر نفرت و تفرقه تولید و پخش می کند هر چه بیشتر پرهیز کنند تا ملت شجاع ایران با وحدت و همبستگی دینی و ملّی جبهه ای مقاوم تر در برابر دشمنان بویژه آمریکا بسازد و بماند .

به گزارش جماران؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم 

 من المؤمنین رجالُ صدقوا ما عاهدو ا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا 

سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی با کشته شدن به دست نظامیان جنایتکار آمریکا به فوز عظیم شهادت نائل آمد و ملت ایران و جبهه مقاومت منطقه با مصیبت فقدان آن عزیز دست به گریبان شد ،

این اولین بار نیست که ملت ایران و مردم مظلوم منطقه شاهد مصیبت های بزرگی از دست آمریکای متجاوز و بد سابقه است، روزگاری شاهد شکنجه و شهادت فرزندان این مرزو بوم به دست شکنجه گران محمد رضای پهلوی در زندان ها با حمایت مستقیم وغیر مستقیم آمریکا بود و زمانی هم کشته شدن جوانان و پیران از مرد و زن در خیابان ها و در هر کوی و برزن و در سراسر کشور به دست ماموران شاه وتحت حمایت آمریکا را شاهد بود .

در جنگ هشت ساله ، آمریکا از هیچ تلاشی برای شکست ایران در دفاع مقدس در برابر رژیم متجاوز صدام فرو گذار نکرد و زدن هواپیمای مسافربری ایرا ن و کشتن بی رحمانه نزدیک به سیصد زن و مرد و کودک در آسمان خلیج فارس یکی از این تلاش های غیر انسانی بود .

آمریکا بیش از دهها سال است در این منطقه با حمایت از صهیونیست ها و دیگر مزدوران ، هزاران انسان بی گناه را در سرزمین های اشغالی فلسطین و در لبنان و عراق و یمن و افغانستان و... به خاک و خون کشیده است.

آری از دشمنی چون آمریکا چیزی جز جنایت وغارت انتظار نیست ، ولی انتظار آن است که مدیران ومسؤلان کشور با اتخاذ سیاست ها و رفتارهای همگرایانه به تقویت اتحاد وهمبستگی هر چه بیشتر ملت بزرگ و رشید ایران کمک کنند و از یک جانبه گرائی که بذر نفرت و تفرقه تولید و پخش می کند هر چه بیشتر پرهیز کنند تا ملت شجاع ایران با وحدت و همبستگی دینی و ملّی جبهه ای مقاوم تر در برابر دشمنان بویژه آمریکا بسازد و بماند . 

ایران عزیز برای گذر از خطرهای تهدید کننده و ویرانگر  به دهها حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد که تا زنده بود سراسر زندگی اش برای دفاع از کیان کشور و جمهوری اسلامی بود و  منش او چنان بود که امروز که به خیل مبارک شهیدان پیوسته است همه مردم از هر گرایش ونحله ای با حسرت و اندوه فراوان به روان پاکش درود می فرستند .

خداوندا  او را با حضرت رسول الله (ص)و عترت طاهرینش و اولیاء و شهیدان محشور فرما. 

مجمع روحانیون مبارز ضایعه بزرگ فقدان این سردار رشید را به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری و همرزمان او و تمام نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی و همسر گرامی وفرزندان و سایر بازمانگانش تسلیت می گوید و انتقام از قاتلان او و دیگر شهیدان همراهش برادران عزیز عراقی را از ساحت اقدس ربوبی خواستار است. 

مجمع روحانیون مبارز 

13/10/1398»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
9 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.