جلسه هفتگی دفتر سیاسیحزب اتحاد ملت ایران اسلامی، ، شب گذشته، ۲۵ آذرماه در محل دفتر مرکزی حزب و به ریاست علی شکوری‌راد، دبیرکل برگزار شد.

به گزارش جماران،  در این جلسه ضمن بحث و بررسی اخبار روز، موضوع استیضاح وزیر کشور توسط نمایندگان مجلس با دریافت آخرین اخبار مربوط به این موضوع مورد بحث واقع شد. جمع بندی مباحث در این جلسه‌ آن بود که وزیر کشور در خصوص نحوه اعلام سهمیه بندی بنزین مناسب عمل نکرده و در مدیریت بحران پیش آمده پس از افزایش قیمت بنزین و کاهش تبعات آن مدیریت قابل قبولی نداشته است. 

 از این رو اعضای دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت با توجه به ابعاد خسارت‌های جانی و مالی، استیضاح رحمانی فضلی، وزیر کشور، را اقدام مناسبی برای روشن شدن سیر و ابعاد ماجرا و شفاف شدن مسئولیت ها در دولت و نهادهای ذیربط و نیز پاسخ به انتظارات به حق معترضین و آسیب دیدگان دانسته و همراهی حزب را با نمایندگان مجلس در این موضوع اعلام کردند.

 در این جلسه خبر پیشنهاد استعفای روحانی توسط یکی از صاحب‌نظران سیاسی و واکنش‌ها نسبت به آن مورد توجه قرار گرفت. اعضاء دفتر سیاسى تأکید کردند که موضع حزب على‌رغم انتقادات جدی نسبت به عملکرد روحانی و دولت همچنان «اتحاد و انتقاد» است و نه تنها کنار رفتن روحانی مشکلی را حل نمی‌کند بلکه ممکن است بر مشکلات کشور و‌ سختی معیشت مردم بیافزاید. بنابراین ضمن بیان انتقادات نسبت به دولت باید کمک و حمایت شود تا قدم‌های روحانی در عرصه بین‌الملل برای کاهش و رفع تحریم‌ها به نتیجه برسد و فشار اقتصادی بر کشور و مردم کاهش یابد.

 همچنین دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت به بازداشت محمد کیانوش‌راد، نماینده مجلس ششم و عضو این حزب نیز واکنش نشان داده و ضمن ابراز تاسف از ادامه روند برخوردهای امنیتی با فعالان سیاسی، بازداشت وی را غیر قابل توجیه دانسته و خواستار آزادی فوری وی شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.