پایگاه خبری جماران: پروانه سلحشوری پس از چند اظهار نظر در خصوص احکام سنگین برخی بازداشت شدگان از جمله کارگران و خبرنگاران، ماجرای حضور زنان در استادیوم، پرونده سحر خدایاری و ... آماج حمله ای قرار می گیرد که مبدا آن اگرچه مشخص ولی بدون تابلو است. 

کانال های بی شناسنامه و اکانت های فیک که عمدتا جنسیت فیک نیز دارند به صورت هماهنگ طی ساعاتی از شبانه روز کار خود را شروع می کنند، برخی که قلابی تر هستند به اصطلاح سند نیز نیز رو می کنند، سر آخر که دروغ آنقدر تکرار شد که گوینده نیز باور کند، رسانه های رسمی یک جریان نیز وارد می شوند، این داستان حملات سایبری در ایران است. 

طی روزهای اخیر پس آنکه برنامه ای در صداوسیما پروانه سلحشوری را آماج انتقادات خود قرار داد، برخی حساب های کاربری از جمله دو نماینده مجلس که هردو عضو جبهه پایداری هستند با هشتگ «آقازاده ماساژور» پرونده ای را مطرح کردند که همه انگشت به دهان ماندند. گفته می شد برادر زاده پروانه سلحشوری رییس یک باند ماساژ است که دستگیر شده و از جمله اتهامات وی را ارائه خدمات جنسی و قاچاق دختران نام می بردند. 

پس از یکی دوروز تاختن  اکانت های بی شناسنامه پای یک خبرگزاری رسمی نیز به میدان آمد و همان ادعاها را تکرار کرد تا اینکه سلحشوری موضوع مهمی را مطرح کرد مبنی بر اینکه تنها دو برادرزاده نوجوان دارد که در اهواز ساکن هستند! 

فتیله ها یکی پس از دیگری پایین کشیده شد، آن دو نماینده مجلس سکوت پیشه کردند و خبرگزاری مورد اشاره هم دم بر نیاورد. 

دقت کنید که همه ی این موارد در یک مملکت اسلامی اتفاق افتاده نه بلاد کفر! و از قضا تمام این تهمت ها و حاشیه سازی ها از سوی مدعیان عمل به اسلام و انقلاب صورت گرفته است!

اگر چه این سناریو ادامه دارد و با جوسازی درخصوص شکایت کسی که آبرویش رفته تکمیل خواهد شد، قطعا در آینده خواهید دید وقتی که پروانه سلحشوری بابت این رسوایی بزرگ بی شناسنامه ها شکایتی ثبت کند آه و فغان همان ها بالا می گیرد که ببینید این ها دهان منتقدان را بسته اند!

 فضای کشور به شدت غیر اخلاقی شده و بی شناسنامه ها و رسانه های بدون تابلو جولان می دهند، همانطور که برخی مسئولین قضایی نسبت به خیلی از مسائل زود واکنش نشان می دهند بسیاری انتظار دارند در این موارد نیز موضوع و گردانندگان آن شفاف سازی شود. 

اما آنچه که حائز اهمیت است این است که این رفتارها از مبانی انقلاب به شدت دور است، دست کم می توان به فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) اشاره کرد که سدی در برابر این رفتارها است(اینجا بخوانید)، اما میبینیم متاسفانه صداوسیما به جای تبیین و انتشار این فرمان راهگشای حضرت امام خود به پرچمدار نقض آن مبدل گشته است.

نکته مهم تر این است که امام خمینی(س) فرمان خود در خصوص رعایت حقوق شهروندی و حفظ آبروی افراد را در وهله اول متوجه ارگان های قضایی و اجرایی کرده است که این خود اهمیت موضوع را نشان می دهد چرا که تکلیف دیگران در اینباره کاملا مشخص تر شده است. 

در بخشی از این فرمان آمده است که «هیچ کس حق ندارد به خانه یا مغازه و یا محل کار شخصى کسى بدون اذن صاحب آنها وارد شود یا کسى را جلب کند، یا به نام کشف جرم یا ارتکاب گناه تعقیب و مراقبت نماید، و یا نسبت به فردى اهانت نموده و اعمال غیر انسانى- اسلامى مرتکب شود، یا به تلفن یا نوار ضبط صوت دیگرى به نام کشف جرم یا کشف مرکز گناه گوش کند، و یا براى کشف گناه و جرم هر چند گناه بزرگ باشد، شنود بگذارد و یا دنبال اسرار مردم باشد، و تجسس از گناهان غیر نماید یا اسرارى که از غیر به او رسیده و لو براى یک نفر فاش کند. تمام اینها جرم [و] گناه است و بعضى از آنها چون اشاعه فحشا و گناهان از کبایر بسیار بزرگ است، و مرتکبین هر یک از امور فوق مجرم و مستحق تعزیر شرعى هستند و بعضى از آنها موجب حد شرعى مى‌ باشد.»

حال سوال اینجا است که آن دو نماینده مجلس که تهمت هایی به این وضوح را منتشر کردند، چه پاسخی به این فرمان امام دارند؟ 

امیدوارم بزرگان حوزه و دانشگاه ها و همچنین جریانات سیاسی به این وضع آشفته رسیدگی کنند چرا که :

بر ما گذشت نیک و بد اما تو روزگار

فکری به حال خویش کن این روزگار نیست

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
14 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.