رئیس جمهور در پیام هایی جداگانه انتصاب رییس جدید بنیاد مستضعفان و رییس کمیته امداد امام خمینی را تبریک گفت.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهوری در پیامی با تبریک انتصاب مهندس پرویز فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان، ابراز امیدواری کرد این بنیاد با ظرفیت های بزرگ اقتصادی خود سهمی ارزنده در کمک به رشد اقتصادی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و توانمند سازی تهیدستان ایفا کند.

متن پیام حجت اسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس پرویز فتاح

انتخاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت " رئیس بنیاد مستضعفان" را که بیانگر حسن اعتماد معظم له، تعهد و سوابق ارزشمندتان در عرصه های مختلف مدیریتی و اجرایی است، تبریک می گویم.

با عنایت به اینکه در شرایط کنونی رونق بیش از پیش تولید و تحرک اقتصادی در مسیر اقتصاد مقاومتی و برنامه های مصوب از ضرورت های اصلی کشور است، امیدوارم با تدبیر و تلاش موثر جنابعالی ، مجموعه بنیاد مستضعفان با ظرفیت های بزرگ اقتصادی که در حوزه منطقه ای و ملی دارد، سهمی ارزنده در کمک به رشد اقتصادی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و بویژه توانمند سازی تهیدستان ایفا نماید.

توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

*

همچنین رییس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب سید مرتضی بختیاری از سوی رهبر معظم انقلاب، بعنوان « ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره)» اهتمام و بهره گیری موثر از ظرفیت های موجود را برای ارتقاء بیش از پیش جایگاه این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ،مورد تاکید قرار داد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سید مرتضی بختیاری

انتصاب شایسته جناب عالی از سوی مقام معظم رهبری به سمت «ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره)» را تبریک می گویم.

امیدوارم در سایه توجهات الهی، با اهتمام و بهره گیری موثر از ظرفیت ها و قابلیت های موجود، شاهد ارتقاء بیش از پیش نقش و جایگاه این نهاد مردمی و میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در توانمند سازی و حفظ کرامت اقشار آسیب پذیر جامعه و بهبود روش های حمایتی باشیم .

توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم .

حسن روحانی 

رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.