گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس: کار جدید عربستانی ها شیطنتی است که از اربابشان دستور گرفته اند/ پیشنهاد ظریف می تواند راهگشا باشد

قطعا وحدت و همدلی به عنوان یک پتانسیل و اهرم بسیار پر قدرت می تواند به حل مشکلات داخلی و بین المللی کشور ما کمک کند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید امام خمینی(س) در خصوص لزوم وحدت و همدلی، گفت: کاری که عربستانی ها انجام دادند دوباره شیطنت جدیدی است که به نظرم از اربابشان دستور گرفته اند. البته اتفاقی نخواهد افتاد.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص اینکه کدام ویژگی شخصیتی امام می تواند راهگشای مشکلات امروز ایران باشد، اظهار داشت: امام همیشه روی وحدت کلمه تأکید داشتند. به نظرم می آید که وحدت و همدلی بین آحاد جامعه، سیاسیون و ارکان مختلف نظام می تواند نشانگر توجه به منویات حضرت امام باشد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: من فکر می کنم که باید سیاسیون از خیلی موضوعات شخصی و جناحی خودشان بگذرند و به کلیت و اصل نظام بیشتر فکر کنند که اوجب واجبات است. قطعا وحدت و همدلی به عنوان یک پتانسیل و اهرم بسیار پر قدرت می تواند به حل مشکلات داخلی و بین المللی کشور ما کمک کند.

وی با اشاره به نشست اخیر مکه، در مورد این مساله نیز تأکید کرد: کار جدیدی که عربستانی ها انجام می دهند شیطنت جدیدی است که به نظرم از اربابشان دستور گرفته اند. البته اتفاقی نخواهد افتاد. چون همواره در سال های مختلف به دنبال این موضوعات بوده اند اما اتفاقات منطقه و تجربیات مختلف کشورهای یمن، افغانستان و سوریه نشان می دهد که راه به جایی نخواهند برد. بنابراین آنها باید درس بگیرند و دست از این اقدامات بردارند.

نعمتی با اشاره به پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان برای «پیمان عدم تعرض» بین کشورهای حوزه خلیج فارس، گفت: من فکر می کنم امت های مسلمان باید در کنار هم باشند و این پیشنهاد ان شاء الله راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.