گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

پاسخ دکتر حمید انصاری به ادعای دکتر علی مطهری در خصوص دو نامه امام خمینی

«مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام به عنوان تنها مرجع رسمی برای تعیین اصالت مطالب مربوط به امام که با دستور و صلاحدید شخص امام به این عنوان تعیین شده است، بار دیگر اعلام می دارد که در انتساب این نامه ها به امام خمینی کوچکترین شبهه ای وجود ندارد»

دکتر حمید انصاری قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به بخشی از اظهارات علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی که مدعی  تشکیک در انتساب نامه امام خمینی(س) در خصوص نهضت آزادی و آیت الله منتظری شده بود، پاسخ داد.

قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار جماران گفت: روز گذشته در کمال ناباوری برادر عزیز جناب آقای علی مطهری در مصاحبه ای تصریح کردند که در انتساب نامه معروف به نامه ٦ فروردین متعلق به امام و خطاب به آیت الله منتظری و هم چنین در انتساب نامه امام درباره اعضای نهضت آزادی، شک دارند. بیان این مطلب که تا کنون در موارد بسیار توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام مورد تبیین قرار گرفته، آن هم از ناحیه نایب رییس مجلس بسیار جای تعجب و تأسف دارد. 

وی در ادامه تاکید کرد: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام به عنوان تنها مرجع رسمی برای تعیین اصالت مطالب مربوط به امام که با دستور و صلاحدید شخص امام به این عنوان تعیین شده است، بار دیگر اعلام می دارد که در انتساب این نامه ها به امام خمینی کوچکترین شبهه ای وجود ندارد و چنانکه تا کنون و در بیانیه های مفصل توضیح داده ایم، این دو مرقومه متعلق به بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (س) است و کمترین شبهه ای در این زمینه وجود ندارد.  

دکتر حمید انصاری در پایان ابراز امیدواری کرد بزرگوارانی که در این امور مهم اعلام نظر می کنند، حداقل قبل از اظهار نظر ادله مثبته این امور را بررسی کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.