یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

جناب آقای سلیمی نمین، دقت کنید لطفا!

 در پی درج یادداشتی از عباس سلیمی نمین در جماران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی لطفی با ارسال جوابیه ای به جماران، به آن پاسخ داد.

متن این پاسخ در پی می آید:

یادداشتی در کانال تلگرامی جماران از آقای سلیمی نمین درج شده به آن توجه فرمایید:

«هفته گذشته در جریان مناظره ای که در دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران برگزار شد، آقای مجتبی لطفی (از مسئولان دفتر آیت الله منتظری) تلاش کرد به کمک های آیت الله منتظری به خانواده های منافقین و بهاییانی که به جرم جاسوسی برای اسرائیل در زندان به سر می بردند جنبه انسانی بدهد.این اولین باری است که وجود چنین ارتباطی رسماً ودر یک محفل عمومی پذیرفته می شود. درباره سخنان امروز آقای لطفی و اذعانی که در آن نسبت به پیوندهای بیت مرحوم آیت الله منتظری با جریانات معاند با اسلام وایران صورت گرفته، در حقیقت بیان شاهدی در تأیید نامه تاریخی امام است.» 

محض اطلاع جناب آقای سلیمی نمین به عرض می رساند که به همین دلیل که می دانستم و تجربه داشتم که حرفهایم به تیغ تحریف سپرده می شود، در اسرع وقت، فایل صوتی مناظره را در کانال آوای خرد درج نمودم.( این قسمت مورد اشاره آقای سلیمی در بخش دوم از فایل صوتی مناظره در کانال موجود است). در آنجا من ضمن اشاره به زاویه داشتن آیت الله منتظری با مجاهدین خلق، حتی قبل از انقلاب، گفتم: « تنها کاری که ایشان انجام می داد کمک به خانواده زندانیان سیاسی با هر گرایشی بود... دختر آیت الله منتظری، اشرف منتظری همسر سید هادی هاشمی رابط آقای منتظری با خانواده زندانیان سیاسی بوده است. آقای ایزدی در کتاب فقیه عالیقدر گزارش ساواک را چاپ کرده است...» 

 جناب آقای سلیمی! من اصلا نامی از کمک به خانواده زندانیان مجاهدین و بهاییان زندانی پس از انقلاب که به تعبیر شما جاسوسند، بردم؟! احتمال ندادید با فضای مجازی کنونی افراد زیادی فایل صوتی را با نوشتار و ادعای مستطاب عالی مقایسه نمایند؟! و چه قضاوتی می کنند؟!  برای یک محقق تاریخ زیبنده نیست این چنین بودن!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.