سواد زندگی؛ کتابخانه - برای هر پدر و مادر و نیز هر مربی و معلم متعهدی مهم است که در فکر، ذهن و روان نوجوانان و جوانان چه می گذرد؟

دکتر سید اصغر ساداتیان کوشیده است به این سؤال مهم، در یک کتاب جمع و جور پاسخ دهد.

 در دوره نوجوانی با پیدایش قدرت تعقل و تفکر،‌ فرد این فرصت را پیدا خواهند کرد تا با به کارگیری عقل و بر پایه اطلاعات درست، ساختار ضمیر ناخودآگاه خود (شخصیت) را در صورت لزوم بطور خودآگاه تغییر دهد و یا این که بدون تغییر چندانی هر آنچه را که بوده است، تثبیت کند.



در واقع دوران نوجوانی، شاید آخرین فرصت جدی برای والدین و مربیان باشد که فرزندان یا شاگردان خود را در مسیر صحیح هدایت کنند.

کتاب حاضر در تلاش است با ارائه مختصات فیزیکی، مغزی و روانی نوجوانان و جوانان، ابتدا یک شناخت جامع نسبت به این دوره سنی ایجاد کند و بر پایه این اطلاعات زیستی و شناختی، افکار نوجوانان و جوانان را واکاوی کند و در نهایت به راهکارهای عملی دست یابد و آنها را به والدین و مربیان پیشنهاد کند.

اگر فرزند نوجوان یا جوان دارید یا با این گروه سنی در ارتباط هستید، پیشنهاد می کنیم این کتاب را مطالعه کنید.

"در فکر، ذهن و روان نوجوانان و جوانان چه می گذرد؟" را انتشارات "ما و شما" چاپ کرده است و از طریق این لینک می توانید آن را تهیه کنید.

توجه:
اگر لینکی معرفی می کنیم صرفاً جهت سهولت در یافتن و تهیه کتاب است؛ مستحضر باشید که برای معرفی و دادن لینک، با هیچ ناشر، کتابفروشی یا فروشگاهی قرارداد و توافق مالی نداریم.
www.savadezendegi.com

دیدگاه تان را بنویسید